|

تاثیرگذارترین ستاره های پرسپولیس در لیگ برتر

بدون شک دو بازیکن بیش‌ترین تاثیرگذاری را در ترکیب پرسپولیس برای صدرنشینی دوباره این تیم در لیگ داشته‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

با وجود انتقادات زیادی که از شهاب زاهدی در ۶ بازی ابتدایی لیگ و دو بازی آسیایی پرسپولیس مقابل النصر و الدحیل مطرح شد اما او تحت تاثیر این انتقادها قرار نگرفت و همچون یک بازیکن حرفه ای عمل کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ او صبوری کرد و بیشتر دل به تمرین داد تا هفته هفتم یک گل ۳ امتیازی به گل گهر بزند و پس از آن نیز برای دومین هفته پیاپی، برای سرخپوشان گلزنی کند. آن هم نه یک بار بلکه 3 بار مقابل پیکان. با این وضعیت او با 4 گل در رتبه دوم جدول بهترین گلزنان لیگ جای خود را تثبیت کرد اما از آن مهم تر به تنوع گل های زده این مهاجم مربوط می شود.

تنوعی که نشان از مهارت بالای این بازیکن در امر گلزنی دارد.

به هر روی همین گلزنی ها باعث شده او به تنهایی به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن پرسپولیس نام خود را مطرح کند. به طوری که اگر گل سه امتیازی او به گل گهر و گل هایش مقابل پیکان نبود، پرسپولیس امروز به جای ۱۵ امتیاز تنها ۹ امتیاز داشت و به جای صدر جدول، اکنون در رتبه هشتم جدول قرار داشت. در واقع زاهدی با گل های خود در بخش زیادی از امتیازات این فصل سرخ ها نقش داشته و باید او را تاثیرگذارترین بازیکن تیم تا به اینجای رقابتها معرفی کرد.

از سوی دیگر سروش رفیعی نیز پس از زاهدی با ثبت سه پاس گل و کسب یک پنالتی، پرکارترین بازیکن تیم گل محمدی بوده است. این در شرایطی است که به او نقش متفاوتی در تیم پرسپولیس داده شده و به عنوان هافبکی که وظایف دفاعی زیادی دارد، در ترکیب قرار می گیرد. نمایش سروش در این پست به قدری درخشان بوده که بسیاری از اهالی فن تاکید دارند او باید در لیست نهایی امیر قلعه نویی برای رقابت های جام ملتهای آسیا قرار بگیرد. درخواستی که بسیار بعید است از سوی امیر قلعه نویی انجام شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها