|

سازمان لیگ علیه استقلال

تلاش ویژه استقلال بی فایده بود !

استقلال

در دیدار امروز تراکتور و استقلال که در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ 21ام برگزار خواهد شد، باز هم تبلیغات محیطی طبق قراردادهای سازمان لیگ…

لینک کوتاه کپی شد

نه تنها امسال که در سال‌‎های گذشته نیز موضوع تبلیغات محیطی یک مسئله حاشیه‌ساز میان روابط باشگاه‌ها و سازمان لیگ فوتبال ایران بوده است و در این میان بارها مدیران عامل باشگاه‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر نسبت به پرداخت نشدن حق تبلیغات محیطی تیمشان معترض شده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه در فصل جدید اما پس از انتخاب مصطفی آجورلو به عنوان مدیریت جدید باشگاه استقلال، طرحی از سوی مدیرعامل جدید آبی‌پوشان ارائه شد که در آن باشگاه استقلال خواهان انجام مستقیم تبلیغات محیطی شد و با شرکتی نیز برای عقد قرارداد وارد مذاکره شد؛ مذاکراتی که قرار بود مبلغی 500 میلیارد تومانی به استقلالی ها برساند و 180 میلیارد تومان این قرارداد، درآمد حاصل از تبلیغات محیطی باشد.

با این حال خیلی زود سازمان لیگ به این موضوع واکنش نشان داد و تشکیل جلسه داد و درنهایت نیز علی رغم فشار زیادی که از سوی باشگاه استقلال، تراکتور و هواداران این دو تیم ایجاد شده بود، این اقدام غیرقانونی توصیف شد.

حالا و در آستانه سومین دیدار آبی‌پوشان به نظر می‌رسد این ماجرا در شرایطی فروکش کرده که همچنان سازمان لیگ فوتبال ایران متصدی اصلی اجرای تبلیغات محیطی است و این کار را به صورت مستقیم خودش و بدون حضور هیچ شرکتی به عنوان واسطه انجام می‌دهد.

شنیده‌های خبرنگار ورزش سه حاکی از آن است که در فصل جدید نیز تبلیغات محیطی به شکل سابق زیر نظر مسئولان اقتصادی سازمان لیگ فوتبال ایران ادامه خواهد یافت ولی در فصل آینده شاید با فراهم نمون تضامین لازم، سازمان لیگ اجرای تبلیغات محیطی را به خود باشگاه‌ها بسپارد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها