|

اولین حضور چشمی

ترکیب استقلال با یک تغییر برابر تراکتور

استقلال

فرهاد مجیدی با کمترین تغییرات ممکن نسبت به دیدار قبلی این تیم، به مصاف تراکتور می رود و آن، حضور روزبه چشمی در ترکیب اصلی است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در سومین دیدار خود از فصل جدید رقابت های لیگ برتر، در خانه میزبان تراکتور خواهد بود. شاگردان فرهاد مجیدی پس از دو پیروزی روحیه بخش مقابل هوادار و ذوب آهن، در اندیشه کسب سومین برد خود در لیگ بیست و یکم هستند و برای رسیدن به این هدف، احتمالا مجیدی کمترین تغییرات را نسبت به بازی گذشته داشته باشد.

به گزارش « شایانیوز » و به نقل از ورزش سه سیدحسین حسینی در دیدار برابر ذوب آهن دچار مصدومیت شد و در همان دقیقه 10 جایش را به رشید مظاهری داد. در حالیکه گفته می شد حسینی ممکن است به این بازی نرسد، اما سنگربان آبی ها با چراغ سبز کادر پزشکی امروز مشکلی برای همراهی تیمش ندارد تا همچنان به عنوان گزینه نخست در درون دروازه استقلال قرار بگیرد.

* آرایش مدافعین بدون تغییر

خط دفاعی استقلال در دو بازی گذشته عملکرد کم اشتباهی داشته است. بجز دو فرصتی که در دو بازی با هوادار و ذوب آهن نصیب بازیکنان رقیب شد، آبی ها اجازه خودنمایی به مهاجمین رقبا نداده اند. سیاوش یزدانی که در بازی با ذوب آهن با تکلی نجات بخش مانع از گلزنی خالقی فر شد، امروز به عنوان رهبر خط دفاعی انجام وظیفه می کند.

محمدحسین مرادمند نیز دیگر مدافع آبی هاست. او نیز این روزها بی اشتباه و بدون حاشیه فوتبالش را بازی می کند و مورد ستایش هواداران قرار گرفته است. محمد دانشگر هم که امسال فرصت بیشتری برای نشان دادن توانایی هایش پیدا کرده، به خوبی می داند رقیب سرسختی به نام عارف آقاسی را روی نیمکت دارد و به همین دلیل بدون اشتباه در ترکیب تیمش به میدان می رود تا جایگاهش را از دست ندهد.

* خط میانی؛ حضور چشمی بزرگترین تغییر

خط میانی آبی ها با یک تغییر مواجه شده است. روزبه چشمی پس از یک سال دوری از جمع آبی های پایتخت، امروز با تصمیم فرهاد مجیدی از ابتدا برای تیمش به میدان می رود. مهدی مهدی پور در این 135 دقیقه ای که برای استقلال در فصل جدید به میدان رفته، خوب و باتجربه ظاهر شده تا جدایی ریگی از جمع آبی ها حس نشود. آرش رضاوند نیز از سایت های ورزشی نمرات خوبی کسب کرده و کاملا در خدمت تیم است.

جعفر سلمانی که مقابل ذوب آهن فرصت به ثمر رساندن دومین گل متوالی را داشت، در سمت چپ به میدان می رود. سمت راست نیز همچون همیشه به وریا غفوری رسیده و کاپیتان آبی ها برای تیمش به میدان می رود.

* چشم ها خیره به یامگا

در خط حمله نیز دست فرهاد مجیدی برای هر تغییری باز است. او تصمیم گرفته است که در این بازی از زوج امیرحسین حسین زاده در کنار کوین یامگایی بهره ببرد که در بازی قبلی هر دو گل تیمش را به ثمر رساند. مطهری به نیمکت تبعید شده تا دو بازیکن جدید استقلال امروز زوج خط حمله را تشکیل دهند.

ترکیب استقلال برای دیدار با تراکتور:

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی، وریا غفوری، جعفر سلمانی، کوین یامگا و امیر حسین حسین‌زاده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها