|

مونا آشفته بازیکن تیم ملی والیبال ایران کیست؟ حضور بدون پوشش در لیگ ترکیه

مونا آشفته دختر والیبالیست ایرانی تصاویری از حضورش بدون روسری و پوشش در زمین بازی منتشر کرد که واکنش برانگیز بود

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ویدیویی از مونا آشفته بازیکن تیم ملی والیبال ایران بدون حجاب در لیگ ترکیه منتشر و حسابی جنجالی شده است. آشفته اولین والیبالیستی نیست که به لیگ والیبال زنان ترکیه می‌رود اما او ترجیح داده است این بار بدون حجاب در مسابقات، حضور داشته باشد.

به نظر می‌رسد این اقدام مونا آشفته به معنای این است که او قید حضور در تیم ملی را زده است.

پیش از این مائده برهانی، کاپیتان تیم ملی والیبال بدون حجاب در لیگ والیبال زنان یونان حاضر شد و در ادامه دیگر خبری از دعوت او به تیم ملی نشد.
 
1

اما مونا آشفته کیست؟

مونا آشفته در تاریخ ۱۳ دی ۱۳۷۹ در شهر گرگان به دنیا آمد. در سن ۱۳ سالگی، او به تیم ملی نوجوانان فراخوانده شد و از آن پس با پیشرفت‌های مداوم در رده‌های سنی مختلف در لیست تیم ملی بزرگسالان قرار گرفت.

در سال ۱۳۹۷ به همراه مهسا صابری به لیگ یک ترکیه و باشگاه بالیکسیر دی اس آی ترکیه پیوست. حضور او در ترکیه به دنبال شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۱۳۹۷ به عنوان یکی از اعضای تیم ملی جوانان بود. سپس به عنوان جوان‌ترین بازیکن در تیم ملی بزرگسالان در مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا شرکت کرد و به عنوان بخشی از ترکیب تیم موفق جواد مهرگان به میدان رفت.

پس از یک سال بازی در بالیکسیر در شهریورماه ۱۳۹۸ به تیم کاهرمان ماراش البیستان اسپور که به تازگی وارد لیگ ترکیه شده بود، پیوست. منا آشفته در پست پشت‌خط زن بازی می‌کند و در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز حضور داشت.

 

13980629000579_Test_NewPhotoFree

مونا آشفته هنگام عقد قرارداد با تیم ترکیه ای

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی