|

قیمت طلا امروز سه شنبه 17 مهر / پیشنهادی خرید دستبند ونکلیف نگینی گوارسه خواهر شوهرکش

طلای ۱۸ عیار که یکی از محبوب‌ترین انواع طلا در ایران به شمار می‌آید، در تاریخ 17 مهر با کاهش30/000 تومان به قیمت 4/070/000 میلیون تومان رسید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طلای ۱۸ عیار، که یکی از محبوب‌ترین انواع طلا در ایران به شمار می‌آید، در تاریخ 17 مهر 1403 با کاهش حدود 30/000 هزارتومان به قیمت 4/070/000 میلیون تومان رسید. این کاهش قیمت معادل 0/85 درصد بود.

پایین ترین قیمت ثبت شده برای طلا 18 عیار امروز 17 مهر 4/059/600 میلیون تومان و بیشترین قیمت هم 4/103/200 میلیون تومان می باشد؛ همچنین قیمت طلای 24 عیار نیز  با قیمت 5/426/000 میلیون تومان گزارش میشود. 

نوسانات قیمتی که اخیراً در بازار طلا رخ داده، نشان‌دهنده وضعیت بی‌ثبات و متغیر در بازار فلزات گران‌بها است که یکی از دلایل اصلی کاهش قیمت طلا در این روز، نوسانات بازارهای جهانی و تاثیرات اقتصادی بین‌المللی و کاهش تقاضا برای طلا در بازارهای جهانی، به ویژه پس از افزایش نرخ بهره توسط بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف، از جمله عواملی است که به کاهش قیمت این فلز گرانبها کمک کرده است.

علاوه بر این، عواملی همچون تقویت ارزش دلار در برابر سایر ارزها و افزایش عدم قطعیت‌های سیاسی در برخی مناطق، به نوسانات در بازار طلا دامن زده است و پیش بینی میشود این روند کاهشی ادامه دار باشد.

در طول زمان، سرمایه گذاری طلا به عنوان یکی از امن‌ترین روش‌های حفظ دارایی در ایران و جهان محسوب می‌شود. در ایران سرمایه گذاری در طلا به شکل‌های طلای آب‌شده، سکه، شمش، طلای شکسته و حتی به روش‌های خرید فیزیکی، خرید آنلاین، گواهی‌های سپرده و سرمایه‌گذاری در بازارهای جهانی انجام می‌شود.

پیشنهادی اول امروز برای خرید طلا

پیشنهاد اول امروز خرید دستنبد ونکلیف نگینی گوارسه با وزن 11.66 گرم به قیمت نهایی 65/074/000 میلیون تومان با احتساب اجرت ساخت 25 درصد (اجرت بالا) به مبلغ 11/864/050 میلیون تومان، سود طلا فروش 7 درصد 4/152/418 میلیون تومان و مالیات تعلق گرفته 1/601/647 میلیون تومان می باشد که با کسر این مبالغ از قیمت نهایی به قیمت طلای خام دستبند که 47/456/200 میلیون تومان دست می یابیم.

Untitled

 نماد ونکلیف چیست؟ یک گل با چهار پر می‌باشد که با طراحی منحصر به فرد در کنار اسم برند قرار گرفته است. همچنین الماس‌های مورد استفاده برای این گل شامل یاقوت، زمرد، برلیان و … می‌باشد که علاوه بر تزئین جواهرات، شکوه و زیبایی قطعات تولیدی این برند را به نمایش می‌گذارد. البته هر دو نماد این برند چه به شکل حروف VC و چه به شکل گل شبدر برای ساخت ساعت‌های لوکس و جواهرات در سطح بین المللی جهت تعامل با مشتریان به کار می‌روند.

پیشنهادی دوم امروز  برای خرید طلا

پیشنهاد دوم امروز هم دستبند ونکلیف لودو با وزن 52 گرم و قیمت نهایی 295/193/000 میلیون تومان با احتساب اجرت 27 درصد (اجرت ساختی بالا) به مبلغ 57/142/800 میلیون تومان، سود طلا فروش 7 درصد به مبلغ 18/814/796 میلیون تومان و مالیات تعلق گرفته 7/595/760 میلیون تومان می باشد که با کسر مبالغ از قیمت نهایی به قیمت طلای خام دستبند که 211/640/000 میلیون تومان دست می یابیم. 

Untitle

راهنمای انتخاب رنگ‌ طلا بر اساس رنگ پوست و مو؛ زرد، سفید یا رزگلد!؟

و حالا سفید، زرد یا رز گلد؟ کدام رنگ طلا را انتخاب کنیم؟ کاملا بستگی به رنگ پوستتان دارد و باید این کار را با توجه به معیارهای زیر انجام دهید:

رنگ طلای مناسب پوست سفید

پوست سفید جز پوست‌های سرد به شمار می‌رود. مخصوصا اگر درجه روشنی بالایی داشته باشد. حال بهترین رنگ طلا برای پوست‌های سرد، رنگ های سفید و روشن هستند. چرا که این نوع طلاها هاله آبی پوست‌های سرد را با هاله سفید خود ترکیب کرده و هارمونی جذابی را ایجاد می‌کنند. پس اگر رنگ پوست سفید و روشن دارید، بهترین رنگ طلا برای شما سفید یا رزگلد و نقره خواهد بود.

رنگ طلای مناسب پوست سبزه

برای انتخاب رنگ طلا برای پوست سبزه، باید بدانید این رنگ پوست کاملا گرم است. در واقع پوست سبزه به علت تناژ قهوه‌ای و تیره‌ای که دارد، جزو رنگ‌های گرم‌ به شمار می‌رود. پس بهترین رنگ طلا برای آن زرد و طلایی خواهد بود. چون طلای زرد تیرگی و برنزه بودن پوست تیره را بیشتر نمایان می‌کند و جلوه زیبایی خواهد داشت.

این افراد می توانند از انگشتر طلای زرد یا مروارید، دستبند زنجیره‌ای طلای رزگلد یا گوشواره‌های لوستری طلای برنجی در استایل کردن خود استفاده کنند. اگر پوست شما گرم است، توصیه می‌کنیم از زیورآلات سفید یا پلاتین استفاده نکنید زیرا این نوع رنگ از طلا، پوست شما را کم رنگ‌تر می‌کند. در عوض از جواهراتی که سنگ‌های قیمتی با رنگ‌های گرم مانند فیروزه‌ای و کهربایی دارند استفاده کنید. در رابطه با جواهرات نگین‌دار، طلای زرد گزینه ایده‌الی است.

رنگ طلای مناسب پوست گندمی

ما در دنیای مد پوست گندمی را تحت عنوان پوست خنثی می‌شناسیم. یعنی رنگی که می‌تواند با هر چیزی سازگار شود. پس اگر دارای این‌ رنگ پوست هستید، باید بگوییم که همه جوره دستتان در انتخاب باز است. در واقع هر رنگ طلایی به پوست شما می‌آید و می‌توانید رنگ‌های متنوعی را امتحان کنید.

اما اگر می‌خواهید انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید، پیشنهاد ما این است که‌ رنگ طلایتان نیز خنثی باشد! یعنی نه خیلی طلایی و زرد و نه خیلی سفید و روشن! اینگونه با هماهنگی خاصی که ایجاد می‌شود زیبایی پوست‌تان دو چندان خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها