|

وام سورپرایز طلایی؛ کدام بانک ها وام 200 میلیارد ریالی می دهند +جزئیات

بانک های صادرات و ملت طی طرح های ارائه داده مبلغ 200 میلیارد ریال معادل 200 میلیون تومان به متقاضیان واجد شرایط وام می دهند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بانک های صادرات و ملت  طی طرح های ارائه داده مبلغ 200 میلیارد ریال معادل 200 میلیون تومان به متقاضیان واجد شرایط وام می دهند.

بانک صادرات در طرح 67 با سود 6 درصد در صورت افتتاح حساب کوتاه مدت عادی و سپرده گذاری به صورت غیر حضوری ارائه خدمات می کند. نکته مثبت این وام 200 میلیون تومانی این است که به سپرده متقاضی سود7 درصد تعلق میگیرد. 

زمان باز پرداخت این وام نسبت به مبلغ سپرده و سقف دریافتی متقاضیان متفاوت است برای مثال فردی که 200 میلیون تومان با باز پرداخت 36 ماهه می گیرد اقساط هر ماه او معادل 6 میلیون و 48 هزار تومان می شود. 

بانک ملت نیز در سامانه فرا بانک 200 میلیون تومان با سود 23 درصد به افراد دراری سپرده قرض الحسنه با مهلت باز پرداخت  حداکثر 60 ماهه وام می دهد.

این وام نیازمند  ضامن رسمی، سپرده مسدودی،اعتبار شغلی یا پروانه کسب می باشد همچنین مبلغ سپردهم تقاضی مسدود می ماند تا زمانی که اقساط تمام شوند. 

وام 200 میلیونی با بازپرداخت  60 ماهه و سود 23 درصد در این بانک مبلغ  هر قسط آن برابر با 5 میلیون و 638 هزار تومان می باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها