|

وام سورپرایز طلایی؛ کدام بانک ها وام 400 میلیون تومانی می دهند + جزئیات

دو بانک مهر ایران و رسالت طی طرحی به متقاضیان تسهیلات 400 میلیون تومانی ارائه می دهند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دو بانک مهر ایران و رسالت طی طرحی به متقاضیان تسهیلات 400 میلیون تومانی ارائه می دهند. برای گرفتن تسهیلات از این دو بانک باید در بانک مورد نظر خود حساب قرض الحسنه داشته باشید.

بانک مهر ایران با ایجاد میانگین حساب 3 ماهه و  با شرط بدهکار نبودن یا نداشتن چک برگشتی تسهیلات 400 میلیونی خود را طی باز پرداخت حداکثر 60 ماهه فاقد هر گونه سود جز کارمزد 4 درصد هنگام دریافت وام با داشتن سه ضامن رسمی به متقاضیان اعطا میکند. 

باتوجه به قرض الحسنه بودن این وام و کارمزد چهار درصدی آن و مدت 60 ماهه برای پرداخت اقساط، وام‌گیرنده باید در هر قسط مبلغ هفت میلیون و 272 هزارتومان به بانک مهرایران بپردازد. این تسهیلات شامل 100 هزارتومان هزینه جانبی نیز می‌شود.

همچنین بانک رسالت نیز 400 میلیون تومان تسهیلات با 2 درصد کارمزد و داشتن میانگین حساب 3 الی 6 ماهه پرداخت می کند. هرماه خواب سپرده در این بانک 2 ماه به بازپرداخت متقاضی اضافه می کند و مسدودس سپرده نیز ندارد همچنین متقاضی میتواند 100 درصد از میزان سپرده خود را تسهیلات دریافت کند.

 مدت بازپرداخت این طرح که نسبت به میانگین حساب متغیر است، با میانگین 20 درصدی حساب حداکثر 60 ماه و با احتساب معدل حساب 100 درصدی، 12 ماه خواهد بود. ارزش هر قسط این وام قرض الحسنه نیز با احتساب کارمزد دو درصدی هفت میلیون و 272 هزارتومان خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها