|

وام سورپرایز طلایی؛ تسهیلات جدید بانک صادرات برای این بازنشستگان

با همکاری بانک صادرات، تسهیلات ضروری ۳۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان واریز شد.

لینک کوتاه کپی شد

جعفر امیرآبادی‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان وام اولی و وام ۳۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری پرداخت شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از اقتصاد آنلاین؛ امیرآبادی‌زاده افزود: با همکاری بانک صادرات، تسهیلات ضروری ۳۰ میلیون تومانی برای ۴۷ هزار و ۶۸۵ نفر از بازنشستگان کشوری واجد شرایط دریافت این تسهیلات که سال گذشته ثبت نام و هیچگونه تسهیلاتی دریافت نکرده بودند (وام اولی‌ها)، روز سه‌شنبه ششم شهریور ۱۴۰۳ به حساب این عزیزان واریز شد.

وی ادامه: داد همچنین سه‌شنبه و ساعتی پیش، وام ۳۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری برای ۴۲۶۲ نفر از عزیزانی که تا بهمن ماه سال گذشته ثبت نام کرده بودند و مدارک مربوطه را بارگذاری کرده و توسط مدیریت‌های استانی تایید شده و واجد دریافت این تسهیلات بودند هم زمان با تسهیلات وام ضروری (وام اولی‌ها) پرداخت شد.

به گفته امیرآبادی‌زاده، ارائه تسهیلات مالی از جمله سیاست‌های رفاهی و خدماتی صندوق بازنشستگی کشوری است که برای کمک به بهبود معیشت و رفع نیاز‌های عزیزان بازنشسته و خانواده محترمشان به صورت مستمر انجام می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها