|

وام سورپرایز طلایی؛از کدام بانک ها یک میلیارد تومان تسهیلات بگیریم + جزئیات

بانک های آینده و گردشگری تسهیلاتی را ارائه دادند که طی آن مبلغ یک میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بانک های آینده و گردشگری تسهیلاتی را ارائه دادند که طی آن مبلغ یک میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می کنند البته در صورتی که متقاضیان در بانک مورد نظر سپرده گزاری کنند و دارای شرایط ضامن رسمی، اعتبار شغلی یا سند ملک برای ضمانت باز پرداخت باشند.

شرایط دریافت تسهیلات بانک آینده

بانک آینده در طرح کارا نیازمند حساب قرض الحسنه و میانگین حداقل سه ماهه می باشد البته به افرادی که سپرده کوتاه مدت نیز دارند تسهیلات تعلق میگیرد اما با تفاوت اینکه با میانگین حساب حداقل سه ماهه نرخ سود متقاضی 6 درصد و در سپرده کوتاه مدت نرخ سود 15 درصد میشود. 

ضمانت اقساط طرح کارا نیز از طریق ضامن رسمی و سند ملک امکان‌پذیر خواهد بود و دیگر نیازی به مسدودی سپرده نیست. مبلغ اقساط وام یک میلیاردی بانک آینده نیز با احتساب 36 ماه مدت بازپرداخت برای دارندگان حساب قرض الحسنه با سود 6 درصدی 30 میلیون و 421 هزارتومان و برای صاحبان حساب کوتاه‌مدت با سود 15 درصدی 34 میلیون و 635 هزارتومان است.

شرایط دریافت تسهیلات بانک گردشگری

بانک گردشگردی به افراد که صاحب دستگاه کارتخوان متصل به بانک گردشگری و حساب سپرده جاری در این بانک هستند تسهیلات ی دهد همچنین به افرادی که حداقل 2 ماه سپرده گذاری کنند نیز تعلق میگیرد.

متقاضیاین تسهیلات  پس از معرفی ضامن رسمی و ارائه مدارک اعتبار شغلی خود، می‌تواند تا 200 درصد از میزان سپرده خود از تسهیلات بانک گردشگری بهره‌مند شود. نرخ سود تسهیلات یک میلیارد تومانی بانک گردشگری 10 درصد و مدت بازپرداخت اقساط آن نیز یک تا دو سال تعیین شده است. وام‌گیرنده همچنین باید در هرقسط مبلغ 46 میلیون و 144 هزارتومان به بانک گردشگری پرداخت کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها