|

3 ارز دیجیتالی که این هفته میترکونن!

3 ارز دیجیتال برتر برای صعود در این هفته

لینک کوتاه کپی شد

بازار ارزهای دیجیتال پر از انتظار است زیرا توجه به تأیید بالقوه صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) برای ارزهای دیجیتال پیشرو بیت‌کوین و اتریوم معطوف می‌شود. این تحول حس خوش‌بینی مجددی را به بازار تزریق کرده است که حاکی از احیای مجدد بالقوه روند صعودی است. همزمان با آغاز هفته دوم نوامبر، سه ارز دیجیتال قابل توجه توجه سرمایه گذاران را به عنوان برترین ارزهای دیجیتال برای تماشا جلب می کنند. در صورت تداوم احساسات صعودی حاکم بر بازار، استدلال های قانع کننده ای برای بهبود طولانی مدت ارائه می دهد.

سولانا (SOL): عملکرد استثنایی

سولانا (SOL) به عنوان یک عملکرد برجسته در این هفته ظاهر شد و افزایش قابل توجه 36.7 درصدی را در هفته منتهی به 12 نوامبر نشان داد. 10، با افزایش 25.2٪. این افزایش با توجه بیشتر به پروژه های در حال توسعه در شبکه سولانا مرتبط است.

علیرغم اینکه SOL در 11 نوامبر به 63.97 دلار به اوج خود در سال 2023 رسید، این ارز در نوامبر 2021 کمتر از بالاترین رکورد تاریخ خود (ATH) یعنی 267.52 دلار باقی مانده است. مهر و حفظ شتاب با 51.9 درصد افزایش در ماه نوامبر. معرفی مداوم پروژه‌های جدید در بلاک چین سولانا باعث بهبود بیشتر آن خواهد شد.

 (MATIC): سوار بر موج

Polygon (MATIC) در فضای ارزهای دیجیتال موج می زند. این افزایش خیره کننده 3800 درصدی در حجم تراکنش بیش از 100000 دلار در 30 روز گذشته ثبت کرد. این افزایش با افزایش تقاضا از سوی سرمایه گذاران نهادی و نهنگ ها در بخش کریپتو مرتبط است. در نتیجه، قیمت MATIC برای اولین بار از ماه جولای از 0.80 دلار عبور کرد. با افزایش 62 درصدی ارزش بازار طی ماه گذشته و انباشت قابل توجه کیف پول های دارای 100000 تا 10 میلیون MATIC، چشم انداز Polygon همچنان خوش بینانه است.

پیوند زنجیره ای (LINK): دو برابر شدن در سه هفته

Chainlink (LINK) شاهد افزایش قابل توجهی بوده است، بیش از دو برابر قیمت در طول سه هفته گذشته. در حال حاضر با قیمت 13.13 دلار معامله می شود که از 6.14 دلار افزایش یافته است، این افزایش تا حدودی به بهبود گسترده تر در بازار ارزهای دیجیتال نسبت داده می شود. Grayscale's Chainlink Trust (GLINK) در مقایسه با بازارهای Spot LINK، 200% حق بیمه را تجربه کرده است. این نشان دهنده افزایش علاقه سرمایه گذاران نهادی است. چشم انداز آینده ارز دیجیتال مثبت است، که با افزایش ارزش کل قفل شده در GLINK حمایت می شود که اخیراً دو برابر شده و به حدود 4 میلیون دلار رسیده است.

با شتاب گرفتن بازار ارزهای دیجیتال، Solana، Polygon و Chainlink به عنوان برترین ارزهای دیجیتال برای تماشای این هفته برجسته می شوند. هر کدام نقاط قوت و پتانسیل منحصر به فردی را برای رشد بیشتر در هفته های آینده ارائه می دهند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها