|

شیبااینو منهدم شد؟

ارتش شیبا اینو با وجود کاهش قیمت همچنان می سوزد، 374 میلیون SHIB منهدم شد

لینک کوتاه کپی شد

شیبا اینو، یک میم کوین قابل توجه و دومین کوین بزرگ در فضای ارزهای دیجیتال، در جامعه به خوبی شناخته شده است. تیم پشتیبان SHIB تعهد خود را به رشد خود نشان داده است که نمونه آن ابتکاراتی مانند برنامه Shiba Inu Burn است.

نرخ سوختگی شیبا اینو به دلیل الگوهای نوسانی که دارد مورد توجه قرار گرفته است. برخی از روزها افزایش قابل توجهی را تجربه می کنند، در حالی که برخی دیگر کاهش را نشان می دهند. با این وجود، در زمان‌های اخیر، نرخ رایت سرعت نسبتاً ثابتی را حفظ کرده است و میلیون‌ها توکن SHIB روزانه سوزانده می‌شوند. بر اساس آخرین جزئیات از حساب توییتر Shibburn، تعداد سوختگی ها در هفت روز گذشته به 373,715,046 SHIB رسیده است. در 7 روز گذشته، در مجموع 373,715,046 توکن $SHIB سوزانده شده و 58 تراکنش انجام شده است. 

نرخ سوختگی شیبا اینو اخیراً افزایش یافته است

جزئیات این توییت نشان می دهد که 373,715,046 SHIB در هفت روز گذشته به کیف پول های مرده ارسال شده است. فعالیت رایت بیش از 58 تراکنش انجام شد. میزان سوختگی اخیراً به طور قابل توجهی مثبت بوده است.

بر اساس آخرین داده های Shibburn، میزان سوختگی SHIB در 24 ساعت گذشته 32 درصد افزایش یافته است. در این مدت 34.4 میلیون SHIB به کیف پول های مرده ارسال شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها