|

3 ارز دیجیتال برتر زیر 0.10 دلار!

بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر در حال افزایش قابل توجهی است و سرمایه گذاران با تجربه و مبتدی را به طور یکسان جذب می کند.

لینک کوتاه کپی شد

بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر در حال افزایش قابل توجهی است و سرمایه گذاران با تجربه و مبتدی را به طور یکسان جذب می کند. در حالی که بازیگران برجسته‌تر مانند بیت‌کوین و اتریوم همچنان با عملکرد چشمگیر خود سرفصل اخبار را به خود اختصاص می‌دهند، علاقه فزاینده‌ای به جایگزین‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر وجود دارد. برای کسانی که به دنبال شروع سفر سرمایه گذاری خود با سرمایه متوسط و پتانسیل بازدهی قابل توجه هستند، در اینجا سه ارز دیجیتال برتر با قیمت زیر 0.10 دلار آورده شده است.

3 ارز دیجیتال برتر زیر 0.10 دلار

KASPA (KAS):

KASPA اخیرا توجه سرمایه گذارانی را که به دنبال فرصت های مقرون به صرفه هستند به خود جلب کرده است. این دارایی در طول سال گذشته بیش از 2094 درصد افزایش یافته است. این بیشتر به دنبال افزایش 75 درصدی در هفته گذشته است. در زمان انتشار، KASPA با 2.3 درصد افت روزانه به قیمت 0.089423 دلار معامله شد.

یک شاخص قابل توجه از اهمیت روزافزون KASPA افزایش حجم معاملات است. این در 24 ساعت گذشته به 114,934,098.78 دلار رسید. همچنین نشان دهنده افزایش قابل توجه 121.50 درصدی نسبت به روز گذشته است. این نشان دهنده افزایش فعالیت بازار و افزایش اعتماد به پروژه بود.

SHIBA INU (SHIB):

شیبا اینو (SHIB) در یک مسیر نسبتاً صعودی بوده است، اگرچه در حال حاضر افت جزئی را تجربه می کند. میم کوین در 0.000008357 دلار معامله شد که در 24 ساعت گذشته 2.85 درصد کاهش داشت. این ارز دیجیتال همچنان به رشد کلی ۷.۷ درصدی در هفته دست یافته است. علیرغم این عقب نشینی موقت، حجم معاملات همچنان بالاست و با افزایش 61.01 درصدی به 282,688,671 دلار در زمان نگارش مقاله رسید. شتاب خرید پایدار، پایه ای محکم برای اهداف جاه طلبانه شیبا اینو را نشان می دهد. بنابراین، به حفظ پروژه در مسیر برای حذف بالقوه یک صفر دیگر در آینده نزدیک کمک می کند.

سکه PEPE:

با محبوبیت توکن های میم، په په کوین در کانون توجه قرار گرفته است. این دارایی 1.3% افزایش یافت و در طول نگارش با 0.00000130 دلار معامله شد، په په کوین شاهد افزایش قابل توجهی در حجم معاملات بود و با افزایش 163.39 درصدی به 396.37 میلیون دلار رسید. ارزش بازار نیز با 0.37 درصد افزایش به 556.38 میلیون دلار رسیده است.

با پیش بینی یک روند صعودی دیگر در اوایل سال 2024، په په کوین می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری استراتژیک برای کسانی که در آینده نزدیک به اوج های بالقوه جدید پیش بینی می کنند، عمل کند.

در حالی که ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین و اتریوم همچنان بر بازار تسلط دارند، جذابیت غیرقابل انکاری برای سرمایه گذاری در دارایی های با قیمت پایین تر وجود دارد. KASPA، SHIBA INU و PEPE COIN فرصت‌های جالبی را برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال شروع کارهای کوچک و سرمایه‌گذاری بالقوه بر روی روندهای پیش‌بینی‌شده بازار ارزهای دیجیتال هستند، ارائه می‌کنند. مانند همیشه، برای سرمایه گذاران ضروری است که تحقیقات کاملی انجام دهند و ریسک های ذاتی مرتبط با بازار ارزهای دیجیتال را قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری در نظر بگیرند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها