|

3 ارز دیجیتال برتر زیر 1 دلار!

3 ارز دیجیتال برتر زیر 1 دلار

لینک کوتاه کپی شد

پس از اینکه بیت کوین به بالای مرز 35000 دلار رسید، بازارهای ارزهای دیجیتال در نوامبر 2023 برای مدت کوتاهی در حال بهبود هستند. بیت کوین بازارهای ارزهای دیجیتال را به سمت بالا کشید و آلت کوین های پیشرو را به بالاترین حد هفتگی خود رساند. این توسعه حسی از شور و شوق تازه را در بازارهای ارزهای دیجیتال ایجاد می کند که منجر به اعتماد سرمایه گذاران می شود. در این مقاله، ما 3 ارز دیجیتال برتر را مشخص می‌کنیم که باید مراقب آن‌ها باشیم که زیر علامت 1 دلار معامله می‌شوند.

3 ارز دیجیتال زیر 1 دلار که باید به آنها توجه کنید!

VeChain (VET)

ارز دیجیتال VeChain مبتنی بر زنجیره تامین (VET) در نوامبر این هفته در حدود 0.020 دلار در نوسان است. VeChain از ماه گذشته تقریباً 23٪ افزایش یافته است که بازدهی مناسبی را برای سرمایه گذاران ارائه کرده است. بنیاد VeChain با برندهای پیشرو جهانی برای ارائه فناوری بلاک چین برای ارتقای محصولات و تقویت زنجیره تامین خود همکاری می کند. اگر بیت کوین بیشتر رشد کند، VeChain همچنین می تواند قیمت را افزایش دهد و در ماه نوامبر به بالاترین قیمت ماهانه خود برسد.

کاردانو (ADA)

Cardano (ADA) با قیمت 0.35 دلار معامله می شود و در این ماه احساسات صعودی را به خود جلب می کند. ADA با جهش نزدیک به 36 درصد در 30 روز معاملاتی گذشته، یک رالی ستاره ای را چاپ کرد. علیرغم آشفتگی بازارها به دلیل درگیری در خاورمیانه، دارندگان کوتاه مدت در کاردانو به سودهای مناسبی دست یافتند. کاردانو بیشتر با بیت کوین همراه است و اگر بیت کوین بیشتر شود، ADA نیز می تواند سود بیشتری را در اینجا به ارمغان بیاورد

ریپل (XRP)

توکن بومی ریپل XRP در این ماه سود دو رقمی را به همراه داشت زیرا در روز یکشنبه بیش از 10 درصد افزایش یافت. XRP اکنون نزدیک به مرز 0.70 دلار است و یک مرحله دیگر می تواند قیمت آن را به سطح 0.90 دلار نزدیک کند. اگر از آنجا شروع به جذب احساسات صعودی کند، این احتمال وجود دارد که XRP توکن بومی ریپل بتواند برای مدت کوتاهی علامت 1 دلار را لمس کند. با این حال، از جنبه منفی، درگیری اسرائیل و فلسطین می تواند مانعی برای بازارهای ارزهای دیجیتال باشد و قیمت را پایین بیاورد.

توصیه می شود قبل از گرفتن موقعیتی برای ورود به VeChain's VET، Ripple's XRP و Cardano's ADA تحقیقات کاملی انجام دهید. بازارهای ارزهای دیجیتال بی ثبات هستند و از هر دو جهت کاهش می یابند و ضررهای شدیدی را به سرمایه گذاران وارد می کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها