|

نهنگ های شیبااینو آتیش به پا کردند!

Shiba Inu

31.7 میلیون دلار SHIB از Shiba Staking به Binance ارسال شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازارهای کریپتو در ابری از عدم قطعیت غرق شده اند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار دو شکایت علیه بایننس و کوین‌بیس (Binance) و شرکت‌های ارزهای رمزنگاری‌شده بزرگ ارائه کرده است. در این میان، یک نهنگ شیبا اینو (SHIB) 4 تریلیون توکن SHIB از Shiba Staking به بایننس ارسال کرده است. ارزش 4 تریلیون توکن حدود 31.7 میلیون دلار است.

جابجایی دارایی ها از پلتفرم های سهام به صرافی ها معمولاً نگران کننده است. این به این دلیل است که شانس ریختن توکن ها در بازار را افزایش می دهد. اگر نهنگ تصمیم به فروش توکن ها بگیرد، می تواند عواقب بدی برای قیمت SHIB داشته باشد.

انتقال نهنگ به بایننس در حالی انجام می شود که صرافی اعلام کرده است که پرداخت های ایالات متحده را از 13 ژوئن 2023 پردازش نمی کند. بنابراین، ممکن است نهنگ دارایی های شیبا اینو (SHIB) خود را قبل از تاریخ ذکر شده یا بدترین سناریو، مبادله کند.

آیا شیبا اینو زیان خواهد دید؟

اگر 4 تریلیون توکن SHIB در بازار ریخته شود، بله، قیمت دارایی احتمالاً ضربه خواهد خورد. نگهداری نهنگ یکی از بزرگترین معایب SHIB است. بر اساس گزارش IntoTheBlock، 80 درصد از کل SHIB در گردش در دست دارندگان بزرگ، معروف به نهنگ ها است. هر زمان که این کیف پول‌های نهنگ حرکتی انجام می‌دهند، قیمت دارایی را نیز همراه با آن جابه‌جا می‌کنند.

علاوه بر این، 86 درصد از دارندگان شیبا اینو (SHIB) در حال حاضر ضرر دارند. از این رو، این امکان وجود دارد که کیف پول های نهنگ از ضررهای خود خسته شده و بخواهند بفروشند. تنها 11 درصد از دارندگان SHIB در حال حاضر سود دارند.

شیبا اینو (SHIB) در هفته گذشته 6.8 درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، این توکن نسبت به بالاترین رکورد تاریخی خود یعنی 0.00008616 دلار که در اکتبر 2021 به دست آمد، 90.79 درصد کاهش یافته است. SHIB در حال حاضر در سطوحی که آخرین بار در اواخر دسامبر 2022 مشاهده شده بود معامله می شود. در زمان انتشار، SHIB با قیمت 0.00000794 دلار معامله می شد. 0.1 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش داشته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها