|

خبر بد برای کاربران شیبااینو!

Shiba Inu

شیبا اینو به سطح 0.000007 دلار سقوط می کند: چرا SHIB به سمت جنوب می رود؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیبا اینو به سمت پایین حرکت می کند زیرا قیمت آن در روز سه شنبه به پایین ترین سطح سالانه 0.00000788 دلار رسید. SHIB در سه ماهه دوم سال 2023 در حال کاهش مداوم است که باعث زیان شدید سرمایه‌گذاری دارندگان شده است. پیش‌بینی اخیر قیمت شیبا اینو در ژوئن پیش‌بینی کرد که می‌تواند ماه را در سطح 0.0000076 دلار به پایان برساند. این یک کاهش 10٪ دیگر از قیمت فعلی آن 0.00000803 دلار است.

این سوال پیش می‌آید: «چرا شیبا اینو در حال کاهش قیمت است و مانند گذشته عملکرد خوبی در شاخص‌ها ندارد؟» در این مقاله دلایل نزول SHIB و حرکت به سمت جنوب رامشخص می‌کنیم.

 چرا SHIB در حال سقوط است؟

شیبا اینو در حال سقوط است زیرا سرمایه گذاران بر این باورند که اتفاقات زیادی در اکوسیستم برای افزایش قیمت آن نمی افتد. تعداد انگشت شماری از آخرین نسخه‌ها و پیشرفت‌ها نتوانستند اثری در این بخش‌ها بر جای بگذارند. به عنوان مثال، بازی ShibaEternity در مقایسه با سایر بازی‌های play-2-earn با تعداد کمی از کاربرانی که بازی می‌کنند، سقوط کرد و شهرت خود را از دست داد. علاوه بر این، بازی P2E هیچ ذخیره ارزشی برای سوزاندن توکن های SHIB ایجاد نمی کند.

پیشرفت‌های دیگر، SHIB: Metaverse هنوز منتشر نشده است و شبکه لایه 2 Shibarium راه‌اندازی نشده است. در حال حاضر فقط جزئیات جزئی در مورد محدوده مکانیزم سوختگی آن در دسترس است. بنابراین، در حالی که همه چیز نامشخص است، سرمایه‌گذاران در مورد چشم‌انداز SHIB و آنچه می‌تواند در آینده ارائه دهد، تردید دارند.

همه این تحولات به کاهش احساسات اشاره دارد و نظر سرمایه گذاران عمدتا منفی است. در نتیجه، قیمت SHIB کاهش یافته است زیرا نتوانست احساسات صعودی سرمایه گذاران را جلب کند. قیمت آن ممکن است زمانی افزایش یابد که نسخه های آتی آن درگیر سوزاندن توکن های SHIB به میلیاردها یا تریلیون ها باشد.

در زمان انتشار، شیبا اینو با قیمت 0.00000803 دلار معامله می شد و در معاملات 24 ساعته روز 5.8 درصد کاهش داشت. SHIB همچنین 90.66 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 0.00008616 دلار که در اکتبر 2021 به آن رسیده بود، افت کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها