|

بمب عظیم برای فدرال رزرو آماده شده است!

بمب عظیمی که بیت کوین دوج کوین و.. را ویران میکند!

Shiba Inu

اکنون یک بمب عظیم برای فدرال رزرو آماده شده است که می تواند قیمت بیت کوین، اتریوم، BNB، XRP، Cardano، Dogecoin، Polygon و Solana ویران کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت بیت کوین از ابتدای سال تقریباً 50 درصد افزایش یافته و قیمت اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال اصلی را افزایش داده است و معامله گران برای زلزله چین آماده می شوند.

اکنون، در حالی که تحلیلگران آخرین داده‌های اقتصادی را برای نشانه‌هایی از تورم پایدار و رکود احتمالی ارائه می‌کنند، سرمایه‌گذاران بانفوذ پیش‌بینی کرده‌اند که فدرال رزرو ایالات‌متحده می‌تواند آغازگر افزایشی جدید بیت‌کوین و کریپتو باشد.

آرتور هیز، مدیر اجرایی سابق بیت‌مکس و تاجر کهنه‌کار، طی مصاحبه‌ای در یوتیوب گفت:

من بسیار خوش‌بین هستم [برای بیت‌کوین و کریپتو]... زیرا به واکنشی که مقامات پولی و مالی در موقعیت ناخوشایند دیگری انجام خواهند داد، اعتقاد دارم. آنها پول به مردم می دهند و آنها آن را چاپ می کنند.

با این حال، هیز هشدار داد که قیمت بیت کوین ممکن است در کوتاه مدت به زیر 20000 دلار بازگردد. ازطرفی سیاست پولی بسیار سست فدرال رزرو از ابتدای همه گیری کووید که شاهد کاهش نرخ بهره عملاً به صفر بود و تریلیون ها دلار به ترازنامه فدرال رزرو اضافه شد که به افزایش قیمت بیت کوین به اوج تقریباً 70000 دلار در هر بیت کوین در سال 2021 کمک کرد.

از آنجایی که فدرال رزرو در تلاش برای کاهش تورم در 12 ماه گذشته، نرخ بهره را افزایش داد، قیمت بیت کوین به زیر 16000 دلار سقوط کرد و حدود 2 تریلیون دلار از ترکیب بازار بیت کوین، اتریوم و کریپتو حذف شده است.

در سال جاری، معامله گران به طور فزاینده ای مطمئن شده اند که فدرال رزرو در جنگ خود با تورم پیروز شده است و اگر اقتصاد به رکود سقوط کند، به سمت یک موضع منفی حرکت خواهد کرد، و این باعث افزایش قیمت بیت کوین می شود که به اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال اصلی سرایت می کند.

افزایش قیمت‌ها در سراسر جهان از ماه اکتبر با این امید که تورم به آرامی کاهش و نرخ بهره متوقف و سپس به کاهش نرخ تبدیل شود و در نتیجه اقتصاد جهانی چیزی بدتر از یک فرود نرم یا حتی شروع نخواهد شد.

در اوایل این ماه، رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب مشاوره مالی پدر پولدار، پدر فقیر، پیش بینی کرد که یک "سقوط عظیم" برای بازارهای مالی در راه است، با "رکود ممکن" که فدرال رزرو را مجبور به "چاپ میلیاردها دلار" می کند. کیوساکی گفت این سناریو می تواند قیمت بیت کوین را به 500000 دلار در هر بیت کوین برساند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی