|

پیش بینی مهم!

خبری خوش برای کاربران شیبااینو!

Shiba Inu

باینتس Binance.US پشتیبانی کامل از Shiba Inu (SHIB) را راه اندازی کرد آیا Bone ShibaSwap (BONE) بعدی است؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بایننسBinance.US به تازگی یک توکن طراحی شده است که به Shiba Inu متصل شود و تصمیم گرفته است که پشتیبانی کامل از دارایی رمزنگاری بومی SHIB را راه اندازی کند. صرافی رمزارز مستقر در ایالات متحده در ابتدا از Kilo Binance.US به تازگی یک سکه طراحی شده است که از نظر ریاضی به Shiba Inu متصل شود، در عوض تصمیم گرفته است که پشتیبانی کامل از دارایی رمزنگاری بومی SHIB را راه اندازی کند. صرافی رمزارز مستقر در ایالات متحده در ابتدا از Kilo Shiba Inu (KSHIB) پشتیبانی می کرد که معادل 1000 توکن Shiba Inu (SHIB) است و برای تسهیل خرید SHIB با دلار آمریکا طراحی شده است.Shiba Inu (KSHIB) پشتیبانی می کرد که معادل 1000 توکن Shiba Inu (SHIB) است و برای تسهیل خرید SHIB با دلار آمریکا طراحی شده است. 

زمانی که Binance.US اکنون به طور رسمی پشتیبانی از SHIB/USD را راه اندازی کرده و به پشتیبانی خود از KSHIB/USD پایان داده است. مشتریانی که در KSHIB سرمایه گذاری کرده اند، دارایی های خود را به طور خودکار تبدیل می کنند. «جفت‌های معاملاتی KSHIB/USD [از فهرست] حذف شده‌اند و همه سفارش‌های معاملاتی در انتظار KSHIB لغو خواهند شد.

همه مشتریانی که در حال حاضر KSHIB دارند، توزیع‌های SHIB تبدیل شده را با نسبت 1 KSHIB = 1000 SHIB دریافت خواهند کرد. شیبا اینو شاهد شروعی انفجاری در سال 2023 بوده است زیرا پروژه ارز دیجیتال در حال آماده شدن برای راه اندازی بلاک چین لایه 2 سفارشی خود در شبکه اتریوم به نام Shibarium است. SHIB سال را با 0.00000814 دلار آغاز کرد و در زمان انتشار به 0.00001253 دلار صعود کرد که نشان دهنده افزایش 54 درصدی است. در این ماه، سرمایه‌گذاران طوماری برای افزودن Bone ShibaSwap (BONE) به شبکه صرافی‌های ارز دیجیتال بایننس ایجاد کردند. این طومار در زمان انتشار بیش از 2000 امضا جمع آوری کرده است. BONE بخش اصلی Shibartium خواهد بود و برای پرداخت هزینه های گاز در تمام معاملات استفاده خواهد شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها