|

ایلان ماسک حرکت جدیدی در توییتر انجام می دهد!

حرکت حیرت آور ایلان ماسک برای دوج کوین!

Dogecoin

ایلان ماسک حرکت جدیدی در توییتر انجام می دهد، بنیانگذار Dogecoin (DOGE) نتوانست به عقب نشینی کند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ایلان ماسک، رئیس توییتر در توییتی اعلام کرد که تمام حساب‌های توییتری را که اخیرا مسدود کرده بود اکنون رفع انسداد کرده است. و یک موقعیت خوبی برای شناسایی کلاهبرداران فضای مجازی ایجاد کرده است از طرفی خالق DOGE نزدیک به 200 هزار کاربر را مسدود کرده، بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران Dogecoin، همتای مکالمه ای مکرر ماسک در بحث های توییتر، اظهار داشت که او نمی تواند همه افراد را از حالت مسدودی خارج کند زیرا زمان زیادی می برد. مارکوس تصویری را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد 186060 حساب کاربری در توییتر مسدود شده است.

بیلی مارکوس و ماسک هر دو در توییتر محبوب هستند، و توییت‌های یکی از بنیانگذاران DOGE تنها در مورد Dogecoin و فضای رمزنگاری نیست، بنابراین طبیعتاً افراد زیادی هستند که با او مخالف می باشند بخاطر همین قصد داشت آنها را مسدود کند. در اوایل این هفته، خالق Dogecoin و ماسک نیز در یک بحث کوتاه، در مورد خودروها، شرکت کردند. مارکوس اظهار داشت که "ماشین رویایی" او تویوتا کمری است. در همین راستا در جواب مارکوس، ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا یک تولید کننده پیشرو خودروهای الکترونیکی یک شکلک چهره عصبانی را منتشر کرد.

به نظر می رسد ماسک و مارکوس هر دو از کل اندازی در توییتر لذت می برند. علاوه بر این، Dogecoin ارز دیجیتال مورد علاقه ماسک است و او اغلب در توییت های خود از آن پشتیبانی می کند. مارکوس یک بار به اشتراک گذاشت که هرگز شخصاً با رئیس توییتر ملاقات نکرده است و آنها فقط از طریق توییت و کامنت با آنها صحبت می کنند. او همچنین اعتراف کرد که هرگز قصد ندارد که برای ایلان ماسک در توییتر کار می کند زیرا عاشق کار فعلی خود است. او مشخص نکرد که چه کاری انجام می دهد، اما احتمالاً چیزی مربوط به کدنویسی است. در یک توییت اخیر، ادوارد اسنودن، افشاگر بدنام شکایت کرد که حساب توییتر همسرش لیندسی میلز، آکروبات و وبلاگ نویس آمریکایی، که در سال 2017 با او ازدواج کرد، همچنان مسدود است. با این حال، هیچ چیز تغییر نکرده بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها