|

صعود شیبااینو؟

انقلابی مهم از شیبااینو در حال شکل گیری است؟

شیبااینو

شیبا اینو قبل از راه اندازی بلاک چین شیباریوم 70 درصد صعود کرده است

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شیبااینو (SHIB) در 30 روز گذشته بیش از 70 درصد صعود کرده است. در انتظار انتشار بتا Shibarium، سرمایه‌گذاران به SHIB، نماد پرچم‌دار Shiba Inu، هجوم آورده‌اند. توکن‌های اکوسیستم شیبا اینو مانند BONE و LEASH نیز افزایش قیمت داشته‌اند.

شیبا SHIB قبل از راه اندازی بلاک چین شیباریوم 70 درصد افزایش یافت چند روز قبل از راه‌اندازی شیباریوم، سرمایه‌گذاران به Shiba Inu می‌روند تا هر گونه سودی را قبل از رویداد مورد انتظار پرتاب کنند. در 30 روز گذشته، SHIB بیش از 70٪، LEASH (قاتل دوج) بیش از 50٪ افزایش یافته و BONE 60٪ افزایش یافته است. 

در 15 ژانویه 2023، تیم Shiba Inu شبکه بلاک چین لایه 2 جدید، Shibarium را معرفی کرد و به جامعه رمزنگاری اطلاع داد که انتشار بتا آن قریب الوقوع است. SHIB به طور مداوم همراه با دیگر توکن های اکوسیستم Shiba Inu صعود کرده است. از زمان اعلام این خبر، BONE در صرافی رمزارز Bitget فهرست شده است و هفته گذشته طوماری توسط انجمن Shiba Inu برای فهرست شدن BONE در Binance، سروصدا به پا کرد. 

مدیر پروژه Shiba Inu، Shytoshi Kusama، به طور شبانه روزی کار می کند تا اطمینان حاصل کند که Shibarium beta بدون هیچ مشکلی راه اندازی می شود. شیتوشی کوساما در گروه تلگرامی رسمی شیبا اینو اظهار داشت که می‌خواهد راه‌اندازی شیباریوم باشد. تنش‌ها بالاست و پس از تأخیرهای متعدد و پس زدگی‌ها، باید انتظار راه‌اندازی بی‌عیب شبکه را داشت. بسیاری از صاحبان شیبا اینو اعداد سبز اخیر در سراسر اکوسیستم را نشانه ای از این می دانند که آینده توکن در مسیر درستی قرار دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها