|

پس از ۹ سال از خواب بیدار می شود!

دلیل بیدار شدن نهنگ دوج کوین از خواب زمستانی؟

Dogecoin

کیف پول قدیمی که دارای بیش از 2 میلیون Dogecoin است پس از 9 سال از خواب بیدار می شود!

لینک کوتاه کپی شد

یک آدرس غیرفعال با بیش از 2 میلیون DOGE فعال شده است.

شایانیوز- Whale Alert که تراکنش‌های ارزهای دیجیتال بزرگ را ردیابی می‌کند، گزارش داده است که یک آدرس Dogecoin غیرفعال با 2,043,137 (2.04 میلیون) DOGE برای اولین بار پس از 9 سال از خواب بیدار شده است.

داده های به اشتراک گذاشته شده توسط Whale Alert نشان می دهد که آدرسی که از 31 دسامبر 2013 فعالیت نمیکرده این وجوه را در دو تراکنش جابه جا کرده است.

حدود 12 ساعت پیش، صاحب آدرس ابتدا 10176 DOGE را به آدرسی ناشناس منتقل کرد. چند دقیقه بعد، کاربر همچنین 2,032,961 توکن DOGE را به آدرس دیگری منتقل کرد. بر اساس داده های Blockchair نشان می دهد که این آدرس تازه بیدار شده  دارایی دوج کوین هایش به صفر رسیده است.

شایان ذکر است، این آدرس آخرین بار در 31 دسامبر 2013 فعال بود. که 2.04M DOGE در ابتدا 854 دلار ارزش داشت. با این حال، پس از رشد عظیم Dogecoin در طول سال‌ها، این صندوق در 5 فوریه 2023 به 194 هزار دلار افزایش یافت. در واکنش به این اتفاق اعضای انجمن ارزدیجیتال به بخش نظرات رفتند تا به صاحب آدرس به خاطر کسب ثروت هنگفت از آنچه در ابتدا به عنوان یک سرمایه گذاری ناچیز تلقی می شد، تبریک گفتند.

بار اول نیست که جامعه کریپتو شاهد بیدار شدن یک آدرس  پس از چندین سال فعالیت نداشتن از خواب بیدار شود. با این حال، این اولین بار نیست که Whale Alert جزئیات یک کیف پول خفته Dogecoin را که پس از چندین سال عدم فعالیت زنده شد، به اشتراک می گذارد برای مثال در نوامبر 2022، Whale Alert گزارش داد که یک کاربر رمزنگاری ناشناس پس از هشت سال فعالیت نداشتن که این آدرس غیرفعال حاوی 2,374,814 (2.37 میلیون) DOGE بوده از خواب بیدار شده است. پلتفرم ردیابی ارزهای دیجیتال Lookonchain تأیید کرد که مالک توکن ها را به بخش های کوچکتر تقسیم کرده و آنها را به آدرس های مختلف توزیع کرده است.

در همان ماه، TheCryptoBasic گزارش داد که یک نهنگ ناشناس پس از هفت سال عدم فعالیت، یک آدرس اتریوم غیرفعال حاوی 200 ETH را فعال کرد.طبق داده های CoinMarketCap، Dogecoin در حال حاضر با قیمت 0.092 دلار معامله می شود. DOGE قبل از سقوط در کنار سایر دارایی‌های ارزهای دیجیتال، از جمله بیت کوین، به بالاترین سطح 24 ساعته 0.096 دلار رسیده بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها