|

پیشگویی قیمت ارزهای دیجیتال!

ایلان ماسک با دوج کوین چیکارکرد؟

Dogecoin

پس از رونمایی ایلان ماسک از طرح اصلی پرداخت رمزنگاری، Dogecoin 6 درصد افزایش یافت!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سال گذشته، ماسک توییتر را در قراردادی چند میلیارد دلاری خریداری کرد. از آن زمان، بسیاری از تبلیغ‌کنندگان این پلتفرم را ترک کرده‌اند و بر جریان درآمد شرکت تأثیر منفی گذاشت. مدیرعامل جدید یک سرویس اشتراک راه اندازی کرد و همچنان به دنبال جایگزینی برای کاهش مشکلات مالی شرکت است.

فایننشال تایمز ادعا می کند که از این نظر، شبکه اجتماعی بر روی امکان پرداخت در پلتفرم خود تحت رهبری استر کرافورد متمرکز است. این تلاش‌ها عنصر «بحرانی» یک استراتژی بزرگ‌تر برای تقویت جریان‌های درآمد شرکت است.

پرداخت با Dogecoin؟

این گزارش ادعا می کند که ایلان ماسک به طور علنی برنامه های خود را برای اجرای تراکنش های همتا به همتا با حساب های بانکی و کارت های نقدی در شبکه فاش کرده است. این ویژگی‌ها بخشی از یک "طرح اصلی" برای ساخت "اپلیکیشن همه چیز" هستند، همانطور که گزارش آن را نامیده است.

مانند سایر شبکه های اجتماعی که کاربران می توانند به مخاطبین خود پیام ارسال کنند، خرید و پرداخت کنند، توییتر نیز فراتر از خدمات فعلی خود گسترش خواهد یافت. در این زمینه، ارزهای رمزپایه می توانند نقش بزرگی را ایفا کنند.

ایلان ماسک یکی از حامیان بزرگ Dogecoin است و هر طرحی برای گنجاندن پرداخت در توییتر به طور طبیعی شامل میم کوین می شود. حداقل، این برداشت بازار از رویدادهای اخیر است.

در زمان نگارش این مقاله، Dogecoin (DOGE) شاهد افزایش 5 درصدی در قیمت خود بود، اما نتوانست از مقاومت بحرانی عبور کند. میم کوین از احساسات عمومی در بازار پیروی و در جریان معاملات امروز ضرر ثبت می کند.

یک «فوق‌برنامه» توییتر با پرداخت‌های Dogecoin می‌تواند آغازگر دوره پذیرش جدیدی برای این ارز دیجیتال باشد و به طور بالقوه به آن اجازه دهد تا قلمرو از دست رفته قبلی را پس بگیرد. DOGE در سال 2021 به پشتوانه کمپینی به نفع خود که توسط ایلان ماسک و شخصیت های دیگر رهبری می شد، رکورد بی سابقه ای را ثبت کرد.

استراتژی اصلی توییتر

علاوه بر این، گزارش FT ادعا می کند که توییتر قبلاً به عنوان یک پردازشگر پرداخت در خزانه داری ایالات متحده ثبت نام کرده است. این برنامه نشان می‌دهد که در صورت تأیید، «ابر برنامه» توییتر می‌تواند زودتر از حد انتظار تحقق یابد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها