|

پیش‌بینی قیمت!

پیش‌بینی قیمت صعود SHIB به 1 دلار بستگی به…؟؟

shibainu

قیمت شیبا اینو (SHIB) از زمان فروپاشی اکوسیستم Terra در ماه می امسال حدود..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت شیبا اینو (SHIB) از زمان فروپاشی اکوسیستم Terra در ماه می امسال حدود 65 درصد کاهش یافته است. صرافی ارزهای دیجیتال FTX که اکنون ورشکسته شده که تأثیر نامطلوبی بر توکن شیبا اینو (SHIB) داشت. با طلوع پایان سال 2022، SHIB با قیمت 0.00000807 دلار در نمودارها معامله می شد. شیبا اینو (SHIB) با ارزش بازار 4.7 میلیارد دلار، هفدهمین ارز دیجیتال بزرگ امروزی است. SHIB دومین memecoin محبوب نیز است که تنها پس از Dogecoin (DOGE) قرار دارد. با وجود تلاش‌هایش برای ایجاد یک اکوسیستم کامل متشکل از بازی‌های بلاک چین، NFT و یک پلتفرم متاورس، توکن شیبا اینو برای عملکرد خوب تلاش کرده است. تقریباً 90 درصد از قیمت بالای خود را از دست داده است. از سوی دیگر، فعال ترین انجمن رمزنگاری در توییتر، نسبت به آینده شیبااینو خوشبین است.

شیبا اینو علیرغم اینکه در دوره گاوی پیشین در عملکرد برتر بود، با از دست دادن تقریباً 90 درصد از قیمت بالای تاریخ خود، چنگ می زند. از سوی دیگر، فعال ترین انجمن رمزنگاری در توییتر، نسبت به آینده ان خوشبین است. شیبا اینو، توکنی است که از آن زمان بر محبوبیتش افزوده شده است، در سال 2020 توسط یک کارآفرین فناوری ناشناس تأسیس شد. ایلان ماسک و ویتالیک بوترین، هر دو میلیاردر فناوری، این پروژه را ستایش کرده اند. Shiba Inu در جذب افرادی که قبلاً Dogecoin را از دست داده بودند، موفق بوده است. سرمایه گذارانی که به دنبال پیوستن به این توکن هستند، محبوبیت memecoin ها را افزایش داده اند، که قرار نیست جدی گرفته شوند. شیبا اینو به عنوان یک اخلالگر در مدیریت و عملیات شناخته شده است. این شرکت با عرضه یک کوادریلیون آغاز شد.

بنیانگذار آن ریوشی ابتدا 50 درصد را در Uniswap قفل کرد و سپس 50 درصد دیگر را به ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم سوزاند. ما هنوز نمی دانیم که چرا این گام برداشته شد. بعداً در سال 2021، بوترین تصمیم گرفت 90٪ از دارایی های شیبا اینو خود را بسوزاند و بقیه را به خیریه ها اهدا کند. او قبلاً توکن‌های SHIB به ارزش ۱ میلیارد دلار را به صندوق امداد COVID-19 برای هند، CryptoRelief اهدا کرده بود. او گفت که این تنها راهی است که او می تواند از خوانده شدن معاملاتش در شیبا اینو به عنوان کنش جلوگیری کند. تصمیم بوترین برای سوزاندن دارایی‌های خود، تقریباً 50 درصد از توکن‌های شیبا اینو در گردش، عملاً آنها را خارج از محدوده بازار قرار داد زیرا این توکن‌ها اکنون در یک آدرس عمومی غیرقابل دسترس ذخیره می‌شوند. ریوشی از بوترین برای کمک او در ایجاد یک سیستم مالی غیرمتمرکز تشکر کرد.

بوترین همچنین از جامعه شیبا اینو به دلیل حمایت از ابتکارات مختلف مانند Fellows in AI Existential Safety تمجید کرده است. به زودی، memecoin پس از به روز رسانی Shibarium به لایه 2 منتقل می شود. این پلتفرم همچنین از انکوباتور Shiba Inu پشتیبانی می‌کند و گروه بزرگی از هنرمندان خلاق دیجیتال را تسهیل می‌کند که تجربه‌ای از چیزی که شبیه یک جنبش غیرمتمرکز است را ارائه می‌دهند. پروژه NFT از هنرمندان در خلق، نمایش، تبلیغ و حراج آثار هنریشان حمایت و علاوه بر این که سایر جریان های درآمدی را برای آنها فراهم می کند.

توکن شیبا اینو دست در دست هم به رشد خود ادامه داده است. اما با کاهش عرضه و افزایش تقاضا، قیمت آن باید افزایش یابد. در واقع بسیاری از سرمایه گذاران با سرمایه گذاری در این میم میلیونر شده اند. Shiba Inu امکانات امیدوارکننده زیادی دارد که بازار را به پیش خواهد برد. چیزی که به نفع می باشد، قیمت بسیار پایین آن است، به همین دلیل بسیاری از مردم به خرید آن ادامه می دهند. در ماه جولای، توسعه دهنده Shiba Inu، Shytoshi Kusama، کاربران را در مورد پیشرفت های بیشتر در یک وبلاگ پست آگاه کرد. پیشرفت در Shibarium، پروتکل لایه 2 پلتفرم، در مسیر درست قرار دارد. این به‌روزرسانی به کاربران امکان می‌دهد دارایی‌ها را با هزینه‌های جزئی گاز منتقل کنند و تراکنش‌های خرد را از طریق dApps مبتنی بر Shiba Inu تسهیل کند. این تیم میزبانی از توسعه دهندگان جدید و مبتکر را برای ساختن UX/UI پلتفرم و پورتال های وب خود به عنوان بخشی از همان فرآیند مستقر کرده است. این پست همچنین به اطلاع می رساند که توسعه دهندگان هنوز تاریخ راه اندازی نسخه بتا آن را مشخص نکرده اند ولی اگر این اتفاق رخ دهد باعث افزایش و رشد خواهد شد‌.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی