|

شاهد رشد خواهیم بود؟!

سیگنال مهم از بیت کوین!

Bitcoin

در ساعات نخست معاملات روز شنبه، قیمت بیت‌کوین و بازار رمزارزها شاهد رشد جزئی بوده و‌ اکثر کوین‌ها در محدوده سبز قرار دارند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حال حاضر بازار رمزارزها شاهد رشد جزئی بوده و اکنون بیت کوین Bitcoin در کانال ۱۶ هزار دلاری قرار دارد.حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷.۲۹ میلیارد دلار است که ۴.۱۹ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱.۶۷ میلیارد دلار است که ۶.۱۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۲۵.۲۸ میلیارد دلار است که ۹۲.۶۵ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

اگرچه ممکن است ماه دسامبر سال جاری با شکست بیت کوین به بالای سطح قیمتی 18000 دلار به یاد آورده شود، اما روند قیمتی این ارز دیجیتال از آن زمان نیز کاملاً نزولی بوده است. در واقع، روند نزولی که در حال حاضر مقاومت 18850 دلاری را بالای سر خود دارد، می‌تواند قیمت بیت کوین را تا اواسط ماه ژانویه سال جدید به زیر 16000 دلار برساند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۷۹۴.۲۹ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۲۱ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۰.۱۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۴ درصد کاهش داشته است.

از طرفی تحلیل گران می گویند بیت‌کوین بسیار شبیه به چیزی است که بوگل با صندوق‌های متقابل غیرفعال تصور می کرد. وسیله‌ای برای پس‌انداز بلندمدت برای سرمایه‌گذاران که درآمد قابل تصرف خود را با هزینه و ریسک کم قرار دهند. به نقل از جک بوگل، نوسانات بیت‌کوین یا مطبوعات منفی نباید حواس شما را پرت کند، در مسیر بمانید. ما هنوز در ابتدای مسیر هستیم. صبور باشید. آینده شما از شما تشکر خواهد کرد. گمانه زنی های زیادی از بیت کوین وجود دارد بهترین حرکت فقط منتظرماندن و عجله نکردن است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها