|

بررسی شگفت انگیز!

پیش بینی بسیار جنجال برانگیز از شیبااینو!!

shibainu

تجزیه و تحلیل قیمت SHIB به طور عجیب و مهم!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت شیبا اینو (SHIB) در جلسه روز پنجشنبه ایالات متحده افزایش یافت، زیرا مطالبات بیکاری اولیه و مستمر افزایش یافته. از نظر زمانی که سطح محوری برای فدرال رزرو ایالات متحده برآورده می شود، در کنار تورم کمتر و شاخص مسکن پایین تر، ارتش رو به رشد افراد بدون شغل، سومین معیاری است که ممکن است اینطوری باشد. با افزایش تعداد افراد بیکار، تمایل به کاهش نرخ بهره به جای افزایش می تواند زودتر از آنچه در ابتدا تصور می شد رخ دهد. Shiba Inu اره برقی در قیمت گذاری مجدد ثابت به سمت سطح محوری فدرال رزرو قیمت شیبا اینو در طول نشست آسیایی PAC و اروپا بیش از 1 درصد کاهش یافت زیرا دلار آمریکا پس از تضعیف کوتاه مدت یک شبه تقویت شد. موضوع اصلی این هفته این نیست که آیا یک تجمع در اواخر کریسمس برگزار می شود یا خیر، بلکه قیمت گذاری مجدد ثابت به سمت سطح محوری فدرال رزرو است. با اعداد اقتصادی در ابتدای هفته، بازارها شروع به قیمت گذاری احتمال کاهش نرخ برای سال 2023 کردند، در حالی که پس از داده های بیکاری در روز پنجشنبه، کاهش نرخ ممکن است برای سال 2023 وجود داشته باشد.

بنابراین، SHIB اندکی به چپ و راست پرتاب می شود، از یک سو خرس هایی که هنوز در موقعیت های کوتاه خود هستند و آماده تسلیم شدن نیستند، و از سوی دیگر، گاوهای نر که در کف خرید می‌کنند انتظار دارند روی موقعیت های خود ثابت بمانند و در سال 2023، زمانی که فدرال رزرو ایالات متحده شروع به کاهش نرخ بهره کند، سودهای بزرگی را مشاهده کنند، بنابراین یک سناریوی طلایی برای دارایی های ریسک ایجاد می کند. با این حال، خرس‌ها در حال حاضر مانور می‌دهند، زیرا هر ذره قدرت دلار بلافاصله هر افزایشی در ارزهای دیجیتال را از بین می‌برد. انتظار می رود قبل از اینکه SHIB پشتیبانی قوی پیدا کند، شاهد کاهش بیشتر به سمت $0.00000738 باشیم.

هر گونه حرکت صعودی باید در پشت برخی از اخبار متحول کننده بازار باشد که ناشی از حذف ریسک است. با توجه به اینکه سال نو در همه زمینه ها کاملاً آرام خواهد بود، هیچ کاتالیزوری تا هفته دوم ژانویه پیش بینی نمی شود. این بدان معناست که SHIB می تواند تا آن زمان به 0.00000900 دلار بازگردد و باعث افزایش 14 درصدی قیمت در این روند شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها