|

احیای ارزهای رمزپایه معتبر!

خبری خوش برای کاربران رمزارزی که رو دست دوج کوین میزنه!

Dogecoin

احیای ارزهای رمزپایه معتبر مانند Cardano (ADA) و Dogecoin (DOGE) سرمایه گذاران را برانگیخته است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احیای ارزهای رمزپایه معتبر مانند Cardano (ADA) و Dogecoin (DOGE) سرمایه گذاران را برانگیخته است تا به این فکر کنند که بهترین سرمایه گذاری رمزنگاری برای سال 2023 چیست؟ ما The Hideaways (HDWY) را به عنوان جایگزین بهتری برای Cardano (ADA) و Dogecoin (DOGE) انتخاب کرده ایم.  که به سرمایه گذاران این فرصت را می دهد که زودتر در یک پروژه سرمایه گذاری کنند و در نتیجه دستاوردهای بزرگی را تجربه کنند  انتظارات تحلیلگران حداقل 4000 درصد در سال 2023 و 13000 درصد تا سال 2025 است. اکنون در پروژه HIdeaways (HDWY) سرمایه‌گذاری کنید تا سودهای فوری را تضمین کنید، زیرا این پروژه به لطف تقاضای عظیمی که از سوی سرمایه‌گذاران پیشرو کریپتو دریافت شده، قیمت پیش‌فروش را در این سه‌شنبه افزایش می‌دهد.

قیمت Dogecoin

دوج (DOGE) شروع به کاهش کرده Dogecoin (DOGE) به لطف تصاحب موفقیت آمیز توییتر توسط ایلان ماسک، رشد زیادی را تجربه کرد. بسیاری از سرمایه گذاران کریپتو فکر می کنند که Dogecoin (DOGE) ممکن است از طریق توییتر موارد استفاده در دنیای واقعی بیشتری را به دست آورد و قیمت Dogecoin (DOGE) بیش از 100٪ در یک هفته افزایش یافته است. Dogecoin ممکن است همچنان در حال افزایش باشد، به سرمایه گذاران توصیه شده است که سود را نقد کنند و تا زمانی که هنوز می توانند دوباره سرمایه گذاری کنند. به همین دلیل است که The Hideaways (HDWY) در بین سرمایه گذاران Dogecoin بسیار محبوب شده است. سرمایه‌گذاران Dogecoin از DOGE خود برای خرید HDWY استفاده می‌کنند و از افزایش قیمت فوری که این سه‌شنبه اتفاق می‌افتد بهره‌مند می‌شوند.

کاردانو (ADA)

کاردانو Cardano (ADA) یک پروژه محبوب است که توسعه دهندگان را قادر می سازد برنامه های غیرمتمرکز بسازند و آنها را در شبکه Cardano راه اندازی کنند. ارز اصلی شبکه کاردانو ADA است و این پروژه یک سرمایه گذاری محبوب در بین سرمایه گذاران ارز دیجیتال است. هارد فورک Vasil یک رویداد مهم اخیر برای سرمایه گذاران Cardano (ADA) بود و بسیاری از سرمایه گذاران کریپتو انتظار داشتند که قیمت Cardano (ADA) پس از فورک به میزان قابل توجهی افزایش یابد. متأسفانه برای سرمایه گذاران ADA، این اتفاق نیفتاد و در عوض قیمت Cardano (ADA) به شدت کاهش یافت. خوشبختانه، قیمت ADA از پامپ بازار کریپتو اخیر سود برده است و قیمت Cardano (ADA) افزایش یافته است. کاردانو در سال 2025 چه ارزشی خواهد داشت؟ ما فکر می کنیم که ثابت می ماند مگر اینکه تأثیرات خارجی قیمت Cardano (ADA) را افزایش دهد. کاردانو (ADA) با ایجاد توسعه دهندگان بیشتر بر روی بلاک چین کاردانو (ADA) سود خواهد برد، تحلیلگری می گوید پروژه های بهتری در بازار وجود دارد. اگر از آن سود می‌گیرید توصیه می‌کند پول نقد کنید و از ADA خود برای سرمایه‌گذاری در The Hideaways (HDWY) استفاده کنید.

ارز دیجیتال The Hideaways (HDWY) قرار است در سال 2023 ظهور کند Hideaways (HDWY) یک فرصت بزرگ برای شما به عنوان یک سرمایه گذار ارز دیجیتال است. با قیمت 0.06 دلار اما قرار است در نیمه شب روز سه شنبه افزایش یابد، این بهترین فرصت برای شما برای سرمایه گذاری در یک پروژه برنده در اولین مرحله توسعه آن است. با فعال کردن کاربران برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات با استفاده از توکن The Hideaways (HDWY) و NFT‌های کسری، The Hideaways (HDWY) ارزهای دیجیتال را از طریق NFT و سرمایه‌گذاری کریپتو به صنعت سرمایه‌گذاری جایگزین معرفی می‌کند.

این یک تغییر دهنده بازی برای املاک و مستغلات و برای سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال است. کریپتو و بلاک چین که صنعت وب 2 را مختل می کند دقیقاً همان چیزی است که جهان منتظر آن بوده  و در نتیجه این پروژه منفجر خواهد شد! Hideaways (HDWY) سرمایه را از طریق پیش فروش افزایش می دهد، به این معنی که این اولین مرحله راه اندازی آنها است و سرمایه گذاری در حال حاضر بیشترین سود را برای شما به همراه خواهد داشت. پیش بینی می شود که Hideaways (HDWY) در سال 2023 به رشد 4000 درصدی برسد و تا سال 2025 به بیش از 14000 درصد افزایش یابد تا از Dogecoin (DOGE) و Cardano (ADA) پیشی بگیرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها