|

تلاش های بی ثمره ایلان برای دوج کوین!

ایلان ماسک الکی الکی دوج کوین رو نابود میکنه؟

Dogecoin

تلاش های بی ثمره ایلان برای دوج کوین....

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در 7 روز گذشته شاهد بودیم که Dogecoin برخی از دستاوردهای خود را در اوایل نوامبر سال جاری کاهش داد و قیمت Dogecoin همزمان با خرید توییتر توسط ایلان ماسک افزایش یافت. و حتی در بازار نزولی به حفظ چنین دارایی هایی ارزش‌ بالایی می‌دهد، زیرا انتظار می‌رود ماسک، که در گذشته علناً از میم کوین حمایت کرده است، این ارز دیجیتال را در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی خود بگنجاند. با این حال، ماسک تاکنون هیچ نشانه ای از انجام این کار نشان نداده است، بنابراین اگر رمزنگاری در توییتر پیاده سازی نشود چه اتفاقی می افتد؟ آیا به همین دلیل است که قیمت Dogecoin دوباره کاهش می یابد؟

پلتفرم رسانه های اجتماعی نیروی کار خود را 50 درصد کاهش داد و طبق گزارش ها، نیروی انسانی خود را بر روی محصولات دیگر از جمله هزینه تایید 8 دلاری پیشنهاد شده توسط ایلان ماسک متمرکز کرده است. ظاهراً این پلتفرم می‌خواهد این ویژگی را در ماه نوامبر در کنار محصولی که قبلاً «Super Follows» نامیده می‌شد، عرضه کند. دومی به‌عنوان «اشتراک‌هایی» مجدداً راه‌اندازی می‌شود که به سازندگان اجازه می‌دهد محتوای خود را پشت یک دیوار پرداخت قرار دهند. پس از گزارش پلتفرمر مبنی بر توقف توسعه کیف پول رمزنگاری شده توسط پلتفرمر، قیمت Dogecoin اکنون بیش از 14 درصد کاهش یافته است.

این سؤال را ایجاد می کند که آیا Dogecoin واقعاً بیش از 92٪ از بالاترین رکورد تاریخ سقوط کرده است؟ بالاترین قیمت Dogecoin یک شکست عجیب بود که همزمان با خرید ایلان ماسک از توییتر بود. معامله بحث برانگیز خرید به عنوان یک تحول مثبت برای Dogecoin در نظر گرفته شد. ماسک بارها به ادغام بالقوه میم کوین در پلتفرم اجتماعی اشاره کرده است، اما در حال حاضر صرفاً یک امکان تئوری باقی مانده است. اوایل این هفته، تحلیلگری گفت که انتظار داشتن توییتر برای داشتن آینده ارزهای دیجیتال «غیر منطقی» نیست. پس از تصاحب توییتر توسط ماسک، قیمت DOGE شاهد افزایش سه رقمی بود، اما به دلیل گزارش پلتفرمر، میم کوین اکنون در بین آلتکوین‌های بدترین عملکرد در 24 ساعت گذشته داشته است.

وقتی ماسک در ژانویه فاش کرد که تسلا شروع به پذیرش Dogecoin به عنوان یک گزینه پرداخت معتبر برای خرید کالا خواهد کرد، این ارز دیجیتال بیش از 40 درصد افزایش شد. توکن کریپتو در ماه آوریل حدود 15 درصد افزایش یافت، زمانی که او گفت که اگر سایت میکروبلاگینگ توییتر را خریداری کند، سعی خواهد کرد تا Dogecoin را به عنوان یک گزینه پرداخت قابل استفاده ادغام کند. هنگامی که او در اواخر همان ماه اعلام کرد که توییتر را خواهد خرید، واکنش شدیدتر شد. دوج کوین 30 درصد دیگر رشد کرد.

اما قیمت دوج کوین نیز به اظهارات ماسک واکنش منفی نشان داده است. در ماه مه 2021، ایلان ماسک در حین حضور در برنامه کمدی، دوج کوین را یک «هیجان‌انگیز» نامید و ارز دیجیتال بیش از 35 درصد سقوط کرد. بی‌اعتمادی سرمایه‌گذاران رمزارز به ماسک در ماه گذشته زمانی که سرمایه‌گذاران Dogecoin از ماسک، تسلا و اسپیس‌ایکس برای ۲۵۸ میلیارد دلار شکایت کردند، یک چرخش قانونی پیدا کرد. جانسون ماسک را متهم کرد که کریپتو را به عنوان یک طرح هرمی اجرا می کند. طبق این شکایت، "ماسک از 

سابقه خود به عنوان "ثروتمندترین مرد جهان" برای بهره برداری و دستکاری طرح هرمی Dogecoin برای سود، قرار گرفتن در معرض و سرگرمی استفاده کرد. و شواهد نشان می‌دهد که تلاش های ایلان بی ثمره بوده و دوج کوین هم لبه پرتگا قرار دارد.اگر ایلان ماسک یک طرح پرداخت بادوج کوین را برای یکی دیگر از شرکت‌هایش، یعنی توییتر، اجرا کند، ابزار Dogecoin به شدت افزایش می‌یابد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها