|

چرا ارزهای دیجیتال امروز سقوط کردند؟!

دلیل ریزش دوج کوین،بیت کوین و سایر رمزارزها؟!

Dogecoin

چرا بیت کوین، اتر، دوج کوین، سولانا و سایر قیمت‌های ارزهای دیجیتال امروز سقوط کردند؟!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت ارزهای دیجیتال بعداز اینکه غول رمزنگاری بایننس روز سه‌شنبه قراردادی غیرالزام‌آور برای خرید واحد غیرآمریکایی FTX برای کمک به پوشش «مشکلات نقدینگی» در صرافی رقیب امضا کرد، در یک بسته نجات خیره‌کننده که نگرانی‌های تازه‌ای را در میان سرمایه‌گذاران در مورد ارزهای دیجیتال ایجاد و سقوط کرد. این اقدام آخرین نجات اضطراری در دنیای ارزهای دیجیتال در سال جاری است، زیرا سرمایه گذاران از دارایی های پرخطرتر در بحبوحه افزایش نرخ های بهره خارج شدند.

ارزهای رمزپایه اصلی در ابتدا با خبر این معامله در روز سه شنبه افزایش یافتند، اما این دستاوردها به سرعت محو شدند. بزرگترین و محبوب ترین توکن دیجیتال جهان قیمت بیت کوین امروز با بیش از 12 درصد کاهش به 18204 دلار معامله شد. از سوی دیگر، اتر، توکن مرتبط با بلاک چین اتریوم و دومین ارز دیجیتال بزرگ، نیز با بیش از 16 درصد کاهش به 1312 دلار رسید. ارزش بازار جهانی کریپتو امروز به زیر مرز 1 تریلیون دلار سقوط کرد، زیرا طبق آمار CoinGecko، در 24 ساعت گذشته بیش از 11 درصد کاهش یافت و به 952 میلیارد دلار رسید.

اکثر ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته در واکنش به حرکت‌های FTX و Binance، ضرر دو رقمی را ثبت کردند. بیت کوین به پایین ترین سطح سالانه 17166 دلار رسید. علیرغم افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا، بیت کوین با نگه داشتن نوار بالای سطح 20000 دلار، عملکرد چشمگیر خود را حفظ کرده است، اما امروز به میزان قابل توجهی کاهش یافت. دومین ارز دیجیتال بزرگ، اتریوم نیز به سطح پشتیبانی خود در 1300 دلار سقوط کرد. سایر ارزهای دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار نیز مسیر مشابهی را دنبال می کنند.

ادول پاتل، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Mudrex گفت: روزهای آینده برای کل طیف رمزنگاری بسیار مهم خواهد بود. در همین حال، قیمت dogecoin امروز تقریباً 24٪ کاهش یافت و در 0.08 دلار معامله شد، در حالی که Shiba Inu نیز با حدود 15٪ کاهش به 0.000010 دلار رسید. عملکرد امروز سایر قیمت‌های کریپتو نیز کاهش یافت زیرا قیمت‌های Binance USD، Avalanche، Solana، Tether، XRP، Terra، Tron، Litecoin، Uniswap، ApeCoin، Polygon، Cardano، Stellar، Chainlink، Polkadot در 24 ساعت گذشته با کاهش مواجه شدند.

طبق گزارش CoinGecko، FTT، توکن ابزار غول صرافی FTX، با بیش از ۷۵ درصد سقوط به حدود ۵.۲۷ دلار رسید. این روز، روز تحولات سریع بازار ارزهای دیجیتال بود، زیرا بنیانگذاران بزرگترین صرافی‌های جهان بایننس و FTX وارد یک دعوای عمومی شدند. بنیانگذار بایننس بیانیه ای ارائه کرد که به دلیل نگرانی های فزاینده ثبات در بورس FTX، کل دارایی های FTT خود را منحل می کند. بعداً در همان روز، بایننس اعلام کرد که رقیب FTX را که بازار کریپتو را متلاطم کرد و منجر به فشار فروش تحت رهبری بایننس شد، خریداری خواهد کرد. Shivam Thakral، مدیرعامل BuyUcoin گفت: سرمایه‌گذاران مطمئن نیستند که آیا معامله Binance-FTX انجام خواهد شد یا خیر که منجر به فروش بیشتر دارایی‌های رمزنگاری شده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها