|

تحلیلی تکنیکال!

انتظاری شگفت انگیز که معامله گران بیت کوین دارند!

Bitcoin

معامله گران انتظار دارند قیمت در سه ماهه چهارم به...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- معامله گران انتظار دارند قیمت در سه ماهه چهارم به 30000 دلار برسد نوسانات ضمنی تثبیت می شود که نشان می دهد روند صعودی در حال شکل گیری است.

اختیارات در معامله، مشتقات مالی هستند که در آن دو طرف قرارداد توافق می‌کنند که یک دارایی را به قیمت اعلام شده قبل از تاریخ آتی معامله کنند. داده‌های Glassnode که توسط CryptoSlate تجزیه و تحلیل شد، نشان می‌دهد که معامله‌گران انتظار دارند بیت‌کوین و اتریوم در سه ماهه چهارم رشد بیشتری داشته باشند. نوسانات ضمنی بیت کوین (IV) معیاری است که احساسات بازار را نسبت به احتمال تغییرات در قیمت یک دارایی خاص می سنجد  که اغلب برای قیمت گذاری قراردادهای اختیاری معامله استفاده می شود. IV معمولا در طول رکود بازار افزایش می یابد و در شرایط بازار صعودی کاهش می یابد.

می‌توان آن را نماینده ریسک بازار در نظر گرفت و معمولاً بر حسب درصد و انحراف استاندارد در یک بازه زمانی خاص بیان می‌شود. انحراف استاندارد (SD) میزان پراکندگی یا توزیع داده ها را نسبت به میانگین اندازه گیری می کند. به عنوان مثال، در یک توزیع نرمال، 68٪ داده ها در یک انحراف استاندارد از میانگین، 95٪ در دو SD و 97.7٪ در سه SD قرار می گیرند. IV تغییرات قیمت مورد انتظار را طی یک SD در طول یک سال دنبال می کند. این معیار با تعیین IV برای قراردادهای اختیاری که در 1 هفته، 1 ماه، 3 ماه و 6 ماه از زمان حال منقضی می‌شوند، تکمیل می‌شود. نمودار زیر نشان می دهد که بیت کوین IV از آن زمان از بالاترین سطح تابستان سقوط کرده  است تا در نیمه دوم سال ثبات و نوسانات کمتری داشته باشد.

بیت کوین

بر اساس موارد قبلی سقوط IV، این ممکن است پیشروی برای شرایط صعودی در Q4 باشد.نمودار بیت کوین OI زیر ارزش های قوی را در 10000 دلار، 15000 دلار و 16000 دلار نشان می دهد. در حالی که معامله گران مقدار قابل توجهی از تماس ها را به ارزش بیش از 1 میلیارد دلار برای بیت کوین بالای 30000 نشان داده اند.

بیت کوین

و در آخر نسبت فروش را نشان می دهد که معامله گران انتظار دارند بیت کوین بالاتر رود و 30000 دلار هدف قیمت بعدی است.در همین حال، اتریوم OI الگوی مشابهی را با بیت کوین نشان می دهد که فراخوان ها غالب هستند. تماس‌های 3000 دلاری از همه قیمت‌های دیگر، هم برای خرید و هم برای تماس، کمتر است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها