|

قاتل شیبااینو چیست؟

بااین حرکت حتما شیبااینو زمین می خورد!

shibainu

سود گرفتن می تواند قیمت SHIB را 15 درصد کاهش دهد؟!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت شیبا اینو در یک الگوی مستطیلی به طرفین حرکت می کند. دارندگان SHIB با استناد به مقاومت عظیم 0.00001303 دلار، سودهای اولیه را رزرو می کنند. نگه داشتن بالاتر از میانگین متحرک نمایی 50 روزه می تواند چشم انداز بدبینانه قیمت SHIB را باطل کند. به نظر می رسد قیمت شیبا اینو بین حمایت افقی و مقاومت در حال تثبیت است. شکست اخیر آن دومین میم کوین بزرگ را تا حدی بالای 0.00001500 دلار افزایش داد. با این حال، قیمت SHIB با ثبت سود توسط سرمایه گذاران عقب نشینی کرد.

در حال حاضر، نگاه ها به مسیر بعدی که شیبا اینو احتمالاً در پیش خواهد گرفت، دوخته شده است، به ویژه با آشکار شدن خطر کاهش 15 درصدی قیمت Shiba Inu در یکپارچگی گیر کرده است، اما نه برای مدت طولانی قیمت شیبا اینو در محدوده یک الگوی مستطیلی در حال تثبیت است. فشار خرید وجود دارد، اما برای ترکیدن SHIB در حرکت به سمت شمال بیشتر نیاز است. در صورتی که قیمت Shiba Inu نتواند بالاتر از حیاتی ترین منطقه حمایت باقی بماند، همانطور که توسط میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA) (به رنگ قرمز) مشخص شده است، فروشندگان آماده بازی خواهند بود.

یک الگوی مستطیلی که در نمودار ظاهر می‌شود، خنثی در نظر گرفته می‌شود تا زمانی که قیمت شیبا اینو در بالا یا پایین آن شکسته شود. روند نزولی قبل از مستطیل می تواند شانس افت 15 درصدی SHIB را از ارزش فعلی بازار افزایش دهد. یک سیگنال ایده آل زیر منطقه حمایت مستطیل در 0.00001277 دلار پیش از هدف سود 9.80 درصدی 0.00001061 دلار وجود دارد. شکست صعودی در قیمت شیبا اینو مشکوک است، به خصوص اگر مدل سود ارزش واقعی ارزش بازار (MVRV) در نظر گرفته شود.

باتوجه به نمودارها اکثر دارندگان SHIB متوجه سود می‌شوند و احتمالاً در حالی که منتظر موقعیت‌های ورودی مناسب در پایین‌دست هستند، به فروش می‌رسند تا سود خود را حفظ کنند.MVRV نسبت سود یا زیان دارندگان Shiba Inu را با در نظر گرفتن قیمتی که آخرین بار توکن‌ها در آن جابه‌جا شده‌اند و مقایسه آن با ارزش فعلی بازارشان، ردیابی می‌کند.با افزایش ارزش گذاری اغلب منجر به افزایش فشار می شود. از طرف دیگر، معامله گران نمی توانند احتمال شکست برابر با عرض مستطیل را که از نقطه شکست 0.00001303 دلار برون یابی شده است، رد کنند. گاوها باید با دفاع از پشتیبانی ارائه شده توسط EMA 50 روزه برای اطمینان از تحقق این شکست شروع کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها