|

دوج کوین منتظرچیست؟

دوج کوین به زودی از رمزارزها خداحافظی می کند؟!

Dogecoin

دوج کوین در حالی که همچنان منتظر بازگشت 700000 سرمایه گذار خود است با ادغام دست و پنجه نرم می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دوج کوین Dogecoin هیچ تغییر قابل توجهی در قیمت به دلیل عدم پیشرفت چشمگیر در داخل شبکه و یا خارج از آن نداشته است. در نتیجه، سرمایه گذاران این دارایی را  سودآور نمی دانند. عده معدودی که به شیبااینو علاقه مند هستند باید مدتی بیشتر منتظر بمانند تا سودی به سبد آنها برسد. از دست دادن Dogecoin در ماه مارس امسال، زمانی رخ داد که بیش از 700000 دارنده DOGE در همان 48 ساعت از بازار خارج شدند. اگرچه دلیل این امر ناشناخته باقی مانده است، اما سرمایه گذاران Dogecoin را کمی نسبت به اقدامات قیمت آگاه کرده است.

خوشبختانه ایت اتفاقات هیچ تاثیری بر قیمت نداشته است. و به دنبال آن، پس از نوسانات منظم، DOGE در ماه آگوست حدود 0.059 دلار معامله شد. از آن زمان به بعد، شتاب کاملاً جانبی بوده است. DOGE که در بازنگری فیبوناچی 0.1729 دلار و 0.0491 دلار گیر کرده است، حتی به مرز 23.6 درصد فیب هم نرسیده است. همزمان با 0.0783 دلار، این سطح یک منطقه پشتیبانی کلیدی برای بازیابی سطح بالای محلی DOGE در 0.1729 دلار است. اگرچه به نظر می رسد شاخص های قیمت در حال حاضر به سمت قیمت های بالاتر اشاره می کنند. هر سه میانگین متحرک ساده - 50 روزه (قرمز)، 100 روزه (آبی) و 200 روزه (سبز) - تقریباً دو ماه است که به عنوان منطقه مقاومت برای DOGE عمل می کنند.

همانطور که در بالا ذکر شد، Dogecoin در حال حاضر توسعه خارجی قابل توجهی در افق ندارد، همچنان به نشانه های بازار گسترده تر وابسته است. علاوه بر این، نوسانات دارایی نیز یک عامل مهم است. اگر نوسانات در مناطق پایین باقی بماند، احتمال نوسان قیمت نیز کاهش می‌یابد که DOGE را در سطح قیمت فعلی نگه می‌دارد. در حال حاضر، نوسانات Dogecoin تنها 52٪ است و برای رهایی از نفرین تثبیت، این رقم باید حداقل دو برابر شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها