|

تحولی مهم!

خبری خوش برای دارندگان شیبااینو!

shibainu

طبق گزارش‌های متعدد، دارندگان توکن SHIB اکنون می‌توانند...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طبق گزارش‌های متعدد، دارندگان توکن SHIB اکنون می‌توانند اشتراک خود را برای سرویس استریم نتفلیکس پرداخت کنند و با استفاده از هر یک از توکن‌های اکوسیستم SHIB در آمازون خرید کنند. علاوه بر این، کارت ویزا FCFPay که در آمازون و نتفلیکس قابل قبول است، امکان پرداخت با توکن‌های SHIB، bone و leash را فراهم می‌کند. در اعلامیه اخیر، درگاه پرداخت رمزنگاری مستقر در کانادا، FCFPay، اعلام کرد که کاربران کارت های رمزنگاری آن می توانند در فیلم های مستند، برنامه های تلویزیونی و انیمیشن های مختلف برنده جوایز در نتفلیکس عضوشوند ومحصولات و خدمات آن‌هارا در آمازون پرداخت کنند. علاوه بر این، FCFPay توضیح داد که زمانی که کاربران توکن‌های رمزنگاری کافی برای پوشش پرداخت‌هایی که می‌خواهند انجام دهند، داشته باشند، پرداخت‌ها موفق خواهند بود.

همانطور که قبلا گزارش شده بود، FCFPay از سه ماه پیش شروع به پشتیبانی پرداخت با توکن های SHIB، BONE و LEASH کرد. پس از این فهرست، بیش از 5 میلیون فروشگاه آنلاین در 195 کشور شروع به پذیرش این سه توکن از اکوسیستم SHIB به عنوان روش پرداخت کردند. پذیرش گسترده تر SHIB هر روز به رشد خود ادامه می دهد. اخیراً، مشارکت با یک پلتفرم برتر جمع‌آوری سرمایه دیجیتال، The Giving Back، این امکان را برای پارک ملی Virunga (قدیمی‌ترین پارک ملی آفریقا) فراهم کرد تا شروع به پذیرش توکن‌های SHIB به عنوان کمک مالی کند. پیش از این، BitPay و SAP SE مستقر در آلمان (یک شرکت نرم‌افزار برنامه‌های سازمانی) با یکدیگر همکاری کردند تا کارمندان بتوانند بخشی از حقوق خود را به صورت توکن‌های SHIB دریافت کنند.

همچنین، BitPay اخیراً با BlueSnap (یک شرکت پرداخت جهانی) شریک شد تا به BlueSnap کمک کند تا پرداخت های SHIB را بپذیرد. در اوایل هفته، CertiK (یک پلتفرم امنیتی رمزارز) Shiba Inu را به عنوان دومین پروژه امن‌ترین رمزارز رتبه‌بندی کرد و چند ضلعی در رتبه اول قرار گرفت. نهنگ برتر شیبا اینو در یک هفته 322 میلیارد توکن SHIB اضافه می کند در همین حال، داده های Etherscan.io نشان می دهد که هفتمین نهنگ بزرگ SHIB 96.74 میلیارد توکن SHIB در یک تراکنش خریداری کرده است. داده ها همچنین نشان می‌دهد که این نهنگ شیبا اینو برتر در هفته گذشته توکن های بزرگ SHIB را خریداری کرده است.

برترین سرمایه گذار SHIB بیش از 322 میلیارد توکن SHIB (به ارزش حدود 31.9 میلیون دلار) در 9 تراکنش بین پنج شنبه گذشته تا امروز به کیف پول خود اضافه کرده است. نهنگ بزرگترین خرید توکن SHIB خود را پنجشنبه گذشته انجام داد که در یک تراکنش 131.63 میلیارد توکن SHIB به ارزش نزدیک به 1.4 میلیون دلار خرید. افزودن این ذخایر جدید به این معنی است که این نهنگ SHIB اکنون 15.63 تریلیون توکن SHIB (به ارزش حدود 155 میلیون دلار) دارد. در همین حال، شرکت معروف تجزیه و تحلیل بلاک چین، WhaleStats، از طریق توییتر فاش کرد که 500 نهنگ برتر اتریوم همچنان بیشترین مقدار توکن SHIB را در اختیار دارند.این خبر مثبت در مورد Shiba Inu در قیمت SHIB منعکس نشده است. قیمت توکن با مضمون میم در 24 ساعت گذشته 2.48 درصد و نسبت به هفت روز گذشته 7.43 درصد کاهش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها