|

شیباهرگز قوی نخواهد شد؟!

چرا شیبااینو پیشرفت نخواهدکرد؟!

shibainu

سرمایه گذار برتر می گوید شیبا اینو هرگز نمی تواند به 1 دلار برسد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شیبااینو (SHIB) خود را به عنوان یکی از قابل توجه ترین دارایی ها در اکوسیستم کریپتو قرار داده است که همیشه با میم کوین بودن خود مبارزه می کند. علیرغم اینکه شیبا سیزدهمین دارایی دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است، ارزش شیبا از مرز 1 دلار فاصله زیادی دارد. با این وجود، برخی از طرفداران این دارایی همچنان به امید یک شاهکار قیمت 1 دلاری در آینده نزدیک هستند. و گروه دیگری چشم انداز تیره تری داشتند و اظهار داشتند که این دارایی نمی تواند به قیمت مدنظر برسد.

لارک دیویس، سرمایه‌گذار مشهور کریپتو آخرین کسی است که این اعلامیه را اعلام کرده است. دیویس در توییتر نظر خود را در مورد قیمت دارایی از طریق یک الگوی رفتاری نشان داد. در این تصویر، میم معروف یک ماجراجو را در جستجوی گسترده برای «طومار حقیقت» به تصویر می‌کشد. طبق نسخه دیویس از میم، طومار حقیقت "SHIB هرگز 1 دلار نخواهد بود" را نشان می دهد.تصویری که دیویس در ساعات اولیه روز سه‌شنبه به اشتراک گذاشت، نظر تحلیلگر موفق ارز دیجیتال را در مورد این دارایی نشان می‌دهد. علیرغم امیدهای SHIBArmy، این نظر در میان اکثر طرفداران رایج باقی مانده است. علیرغم فرضیه های نزولی، شیبا اینو توانسته است در برابر بازار نزولی شدید ایستادگی کند. پس از سقوط به 0.00001183 دلار در 7 سپتامبر - کمترین ارزش دارایی در این ماه - دارایی بیش از 16 درصد در دو روز افزایش یافت و به 0.00001379 دلار در 9 سپتامبر رسید.

اگرچه رالی شیبا با برخی مانع ها در منطقه 0.00001380 دلار روبرو شد، این دارایی به راحتی بالاتر از سطح 0.000012 دلار معامله می شود. Shiba Inu که در آگوست 2020 راه اندازی شد، به دلیل عرضه زیاد، جایگاهی در لیست 15 دارایی برتر رمزنگاری دارد.مجموع عرضه شیبا SHIB 589.63 تریلیون است که ممکن است بزرگترین مانع برای رسیدن قیمت Shib به 1 دلار باشد. با این حال، با ارزش بازار 7 میلیارد دلار در زمان گزارش، SHIB سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار باقی مانده است.

این دارایی بالاتر از دارایی های برجسته ای مانند استیبل کوین Dai (DAI)، Avalanche (AVAX)، Tron (TRX) و Ethereum Classic (ETC) قرار دارد. جامعه CoinMarketCap قیمت 0.00001106 دلاری را برای شیبا تا پایان سال 2022 پیش‌بینی کرده است. ارزش پیش‌بینی‌شده کاهش 13 درصدی نسبت به قیمت فعلی دارایی است. با وجود این، روند انباشت شیبا اینو اخیرا افزایش یافته است. روزهای قبل، The Crypto Basic گزارش داد که بزرگترین نهنگ اتریوم تا 536B SHIB به ارزش بیش از 7 میلیون دلار در برابر نرخ رایج جمع آوری کرده است. SHIB در حال حاضر به ارزش 0.00001276 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 2.26 درصد کاهش داشته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها