|

راه اندازی جدید!

قاتل شیبااینو اعلان ورود کرد!

Shiba Inu

رقیب SHIBA INU EVERGROW از راه اندازی توکن جدید در سپتامبر خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- توکن EverGrow، توکنی است که باتوجه به شرایط موجود در بازار نشان می‌دهد روزی از نظر ارزش بازار از Shiba Inu پیشی خواهد گرفت، از راه اندازی آتی توکن جدید Lucro  اخباری منتشرشده است. برخلاف Shiba Inu که توسط یک تیم ناشناس ایجاد شد، EverGrow یکی از شفاف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین تیم‌ها را در صنعت Crypto دارد. Shiba Inu اخیراً در مورد راه اندازی توکن های جدید اشاره کرده است، اما به نظرمی‌رسد که تیم EverGrow یک قدم جلوتر است.تیم EverGrow تأیید کرد که توکن جدید Lucro در 10 سپتامبر راه اندازی می شود.  اکنون برای اولین بار در تاریخ، همه سرمایه‌گذاران می‌توانند با حداقل 10 دلار در یک راه‌اندازی نمایشگاهی برای یک توکن از یک شرکت رمزنگاری پیشرو شرکت کنند.

این راه اندازی بسیار متفاوت تر از راه اندازی توکن معمولی است که تحت سلطه دارندگان PreSale و Whitelist است. با Lucro، همه شانس یکسانی برای خرید Lucro با قیمت راه اندازی خواهند داشت. مشخص نیست که شیبا اینو اگر توکن‌های آینده‌ای را که به آنها اشاره کرده‌اند راه‌اندازی کند، از الگوی خود پیروی کند یا خیر؟

Lucro به عنوان توکن بومی اکوسیستم برای مجموعه ای چشمگیر از ابزارهای کاربردی، از جمله LunaSky NFT یک پلت فرم رسانه اجتماعی دوستدار رمزنگاری است که  یک کیف پول رمزنگاری جدید که نشان می‌هد توکنومیکس را حلی برایش تعریف می کند، استفاده خواهد شد. و یک پلتفرم واقعیت مجازی هیجان انگیز به نام The Abstrat این بدان معنی است که ما انتظار داریم Lucro در ماه های آینده تقاضای جدی داشته باشد، که مشارکت در این راه اندازی نمایشگاه را جذاب تر می کند.در حالی که به نظر می رسد EverGrow تلاش خود را چندین برابر می‌کند و به توسعه خود تسریع می بخشد وازطرفی با اینکه ارزش بازارشیباینو بسیار زیاد است یعنی حدود 100 برابر بیشتر از EverGrow، Shiba Inu همچنان با توسعه کمی یا حرکت قیمت، سرمایه گذاران را ناامید می کند. بسیاری از تحلیلگران پیش بینی می کنند که EverGrow روزی از نظر ارزش بازار از Shiba Inu پیشی خواهد گرفت، بااین شرایط حتماً مراقب پرتاب در 10 سپتامبر باشید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها