|

مسدودی حساب!

اتفاقی غیرمنتظره برای دوج کوین!

Dogecoin

کسون پالمر (Jackson Palmer) در توییتر پستی منتشر کرد و گفت که حساب کاربری وی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جکسون پالمر (Jackson Palmer) در توییتر پستی منتشر کرد و گفت که حساب کاربری وی توسط یکی از بنیانگذاران Dogecoin به نام بیلی مارکوس، مسدود و از دسترس خارج شده است.شواهد نشان می دهد که دلیل اصلی این اتفاق موضع مخالف پالمر علیه رمزارزها از طرف مارکوس بنیان گذار دوج کوین می باشد.

برخی از کاربران توییتر نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و برخی شکایت کردند که مارکوس در خصوص تصمیم وی برای مسدود کردن برنامه‌ نویس استرالیایی، بسیار “احساسی” و بدون منطق عملکرده است.پالمر و مارکوس در سال 2013 (1392) دوج کوین را با یک تقلید از بیت کوین و به عنوان طنز راه‌اندازی کرد.

برخلاف مارکوس، که به دلیل دوستی با ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا معروف شده است،به این دلیل پالمر به شدت از این میلیاردر و حامی دوج کوین انتقاد کرده و پالمر بارها بع ماسک لقب «جیب بر» را داده است و ازاو به عنوان کلاهبردار یاد می‌کند  و مهارت‌ های کدنویسی او را زیر سوال برده و ادعا می کند که وی از رمزارزها برای افزایش اعتبار و سرشناسی خود استفاده می‌ کند.

اما در مقابل مارکوس به شدت از ماسک حمایت می کند و دیدگاه‌ های سیاسی بحث‌ برانگیز او را تشویق کرده و در مورد شوخی هایش وارد بحث می شود. یکی از کاربران توییتر نیز شکایت کرده بود که «وقتی من تعجب خودم را از حمایت بیش از حد او از ایلان ماسک اعلام کردم، من را نیز بلاک کرد.»

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها