|

زمان خرید شیبااینو؟

شیبااینو وارد نبردی سهمگین شد؟

SHIBAINU

آیا شرکت XcelTrip شیبا اینو را در 2.3 میلیون هتل و بیش از 450 خط هوایی در بیش از 70 کشور می پذیرد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شرکت XcelTrip شیبا اینو را در 2.3 میلیون هتل و بیش از 450 خط هوایی در بیش از 70 کشور می پذیرد.Memecoin محبوب، Shiba Inu، در یک شرکت تجاری جدید در قالب وب‌سایت غیرمتمرکز رزرو بلیط و هتل XcelTrip واردشده است که این شرکت به تازگی اعلام کرده است که شروع به پذیرش SHIB به عنوان مکانیزم پرداخت خواهد کرد.

با استفاده از دارایی های SHIB، مالکان اکنون می توانند در 2.30 میلیون هتل و بیش از 450 شرکت هواپیمایی واقع در 70 کشور مختلف رزرو کنند.XcelTrip با ارائه SHIB به‌عنوان یک گزینه پرداخت به صفوف کسب‌وکارهای سطح‌بالایی مانند Gucci و Tag Heuer پیوسته است. این شرکت های لوکس در ماه می اعلام کردند که مشتریان می توانند با استفاده از ارز دیجیتال خرید کنند.

XcelTrip اکنون به این برندهای لوکس می پیوندد.این شرکت همچنین یک پلتفرم برای استفاده از از کریپتو به منظور غیرمتمرکز کردن این سیستم ایجاد کرده است. XcelTrip در حال حاضر مجموعاً نه ارز دیجیتال، از جمله همه ارزهای بزرگ را می پذیرد،  مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT)، بایننس کوین (BNB)، لایت کوین (LTC)، بیت کوین کش (BCH)، XcelDefi (XLD)، شبکه XDC (XDC) و XcelToken Plus (XLB).به نظر می رسد رشد مداوم شیبا اینو اجتناب ناپذیر است.

در روزها و ماه‌های بعد، پیش‌بینی می‌شود شرکت‌های بیشتری از شیبا استفاده کنند. توافق با Lavu، ارائه‌دهنده نرم‌افزار و راه‌حل پرداخت پیشرو در رستوران‌ها در سراسر جهان، و همچنین Verifone، یک شرکت جهانی فین‌تک و ارائه‌دهنده راه‌حل‌های پرداخت، امکان پرداخت‌های Shiba Inu را در هزاران رستوران در ۶۵ کشور فراهم کرده است.به نظر می رسد که Redbull، یک شرکت معروف نوشیدنی های انرژی، علاقه مند به همکاری با Shiba Inu نیز است. با وجود فقدان جزئیات، توسعه دهنده اصلی SHIB Shytoshi Kusama به قراردادی با این تجارت اشاره کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها