|

پیش بینی مهم از شیبا!!

طوفانی سهمگین در انتظار شیبااینو؟؟

SHIBAINU

شیبا اینو در سال جاری با کاهش قیمت و احساسات نزولی توکن شروع به کار کرد...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تحلیلگری پیش بینی می کند که شیبا اینو در 6 هفته آینده 50 درصد افزایش می یابد.شیبا اینو در سال جاری با کاهش قیمت و احساسات نزولی توکن شروع به کار کرد. با وجود به‌روزرسانی تیم در مورد چندین پیشرفت مانند شبکه آزمایشی خصوصی Shibarium و مناقصه SHIB Metaverse، قیمت آن کاهش یافت. یک جهش شدید قیمت در اکتبر سال گذشته رخ داد که در 30 روز معاملاتی 1000 درصد افزایش یافت. در طول دوره صعودی خود به بالاترین قیمت 0.00008616 دلاری رسید.

با این حال، SHIB -72.1٪ از ATH خود کاهش یافته است و در حال سقوط در ورطه بی پایانی از عملکرد ناامیدکننده است. تحلیلگر رمزارزی، با ۱۷۲ هزار دنبال کننده در توییتر خود بیان کرد که انتظار دارد شیبااینو در ۶ هفته آینده ۵۰ درصد افزایش یابد. او به اشتراک گذاشت که نمودار SHIB نشان می‌دهد که در هفته‌های آینده یک «جهش قیمت» خواهد داشت.این تحلیلگر فاش کرد که به مدت 6 هفته منتظر خواهد ماند تا از شبکه خارج شود، اما همچنان بر اساس الگوی نمودار معتقد است که می تواند 50% افزایش یابد.

WhatsApp Image 2022-04-11 at 23.51.36

"با این حال، برخی از پیروان پیش بینی او را زیر سوال بردند و گفتند که نمودار خلاف صحبت های او را نشان می دهد وتز پیش بینی او را پشتیبانی نمی کند. این کاربر اظهار داشت که هر روز پمپ ها کوچکتر می شوند. Altcoin Sherpa پاسخ داد، «بله، اینطور است، این انباشت است، این هنوز حرکت واقعی شیبا نیست بلکه یک دست گرمی می باشد، ."

ولی خیلی از سرمایه گذاران مشتاقانه منتظر افزایش قیمت شیبا اینو هستند، زیرا قیمت آن از اکتبر سال گذشته به سختی افزایش یافته است. معامله گران روز از خرید توکن دوری می کنند زیرا نوسان قیمتی ندارد و روی لبه تیغ معامله می شود علاوه بر این، اکثر آن‌هایی که این توکن را خریداری کرده‌اند، اکنون بازی طولانی‌مدتی را انجام می‌دهند که منتظر رسیدن آن به مرز 1 سنت هستند.متاسفانه، عرضه در گردش آن 549 تریلیون است و ارزش بازار آن باید بزرگتر از بیت کوین باشد تا حتی به 0.01 دلار برسد. فقط مقادیر انبوه "سوختگی" می تواند توکن را به سمت "رویای 1 سنت" هدایت کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها