|

شیبا غیر قابل پیش بینی!

شیبااینو با دست پر ترکوند؟

SHIBAINU

شیبااینو در عجیب ترین منطقه با خبرهای جالب....

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در مجموع 36431 قطعه زمین قرار است در مرحله مقدماتی برای SHIB: The Metaverse باز شود و بخش هایی از چهار منطقه مختلف مانند: ناحیه رشد، منطقه دفاعی، منطقه فناوری و ناحیه ارزها را مشخص کند  به طور کلی SHIB: Metaverse از 100595 قطعه زمین تشکیل شده است. مرحله اول  یکی از بزرگترین دلایل برای تعیین ارزش زمین بر اساس موقعیت ها می باشد.

و مرحله اول فروش زمین در SHIB: The Metaverse، که بیانگر رویداد مناقصه ها می باشد ممکن است به زودی شروع به کارکند. پیش بینی می شود که رویداد مناقصه از زمان آغاز به کار به مدت سه روز یا 72 ساعت ادامه خواهد داشت و اولین راه دسترسی به برخی از قطعات زمین است.در این رویداد سه روزه، ممکن است شرکت‌کنندگان LEASH یا NFT‌های Shiboshi خود را قفل کنند، در حالی که تمام پیشنهادات با استفاده از اتریوم انجام می‌شود.

WhatsApp Image 2022-04-10 at 23.31.10

مرحله دوم و سوم مربوط به رویداد سرمایه گذاری و فروش عمومی برای کسانی است که نتوانستند دسترسی زودهنگام داشته باشند. انتظار می‌رود رویداد دارنده هفت روز طول بکشد و بلافاصله پس از پایان رویداد مناقصه آغاز شود.آخرین مرحله از فروش عمومی قرار است پس از دو مرحله اول انجام شود و شرکت کنندگان می توانند زمین های موجود روی نقشه را با قیمت ثابت و بدون نیاز به قفل کردن هیچ گونه دارایی اکوسیستم SHIB خریداری کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها