|

توقف بعدی شگفت انگیز این ارز!

چه روز هایی در انتظار شیبااینو می باشد؟

SHIBAINU

چرا شیبا اینو (SHIB) قرار است در روزهای آینده افزایش یابد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیبااینو Shiba Inu (SHIB) در سال 2021 محبوب‌ترین ارز رمزنگاری‌شده جهان بوده است.و در سال 2022، انگیزه آن کاهش یافته است،ولیSHIB برنامه‌های آتی برای  خود دارد. طبق آمار WhaleStats، Shiba Inu دومین توکن بزرگی است که توسط Ethereum (ETH) Whales نگهداری می‌شود. قطعا دلیل محکمی وجود دارد که نهنگ های ETH از این میم کوین پشتیبانی می کنند.

در همین حال، حجم معاملات در 24 ساعته SHIBs بیش از 131 درصد افزایش یافته است.ETH Whales دارای بیش از 1.4 میلیارد دلار SHIB است WhaleStats فهرستی از 10 توکن برتر که توسط بزرگ‌ترین نهنگ‌های ETH نگهداری می‌شود را رونمایی کرد. این آمار شامل نام های توکن FTX، SHIB، WBTC، MATIC و MANA بود. توکن FTX بزرگترین توکنی است که توسط نهنگ های ETH نگهداری می شود. آنها بیش از 1.8 میلیارد دلار توکن FTT دارند.و شیبا اینو دومین توکن بزرگی است که در اختیار آنهاست.

SHIBAINU

بزرگترین کیف پول های ETH بیش از 1.4 میلیارد دلار توکن SHIB را ذخیره می کنند. و FTX و SHIB به ترتیب 17.52% و 13.64% از کل ذخایر نهنگ های برتر ETH را تشکیل می دهند.قیمت شیبا اینو با قیمت متوسط ​​0.000025 دلار معامله می شود. حجم معاملات 24 ساعته SHIB با 1,835,293,168 دلار افزایش 131 درصدی را ثبت کرد. بر اساس CoinMarketCap، Shiba Inu دومین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش کل بازار بیش از 13.7 میلیارد دلار است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها