|

کمکی از ایلان ماسک!

واکنشی شگفت انگیز از دوج کوین!

DOGCOIN

بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران Dogecoin، پس از اینکه پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر اعلام کرد که ایلان ماسک به هیئت مدیره شرکت رسانه…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران Dogecoin، پس از اینکه پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر اعلام کرد که ایلان ماسک به هیئت مدیره شرکت رسانه اجتماعی خواهد پیوست. و DOGE به این خبر واکنش مثبتی نشان داد و طبق CoinMarketCap بیش از 7 درصد در 24 ساعت گذشته جهش کرد.

توکن پیشرو پس از اینکه برای مدت کوتاهی به اوج خود در حدود 0.17 دلار در شب گذشته رسید، اکنون با کمی بیش از 0.16 دلار معامله می شود. ارزش بازار Dogecoin کمی بیش از 21 میلیارد دلار است. و رالی یک هفته ای چشمگیرتر بوده است. در 30 مارس، DOGE با 0.14 دلار معامله می‌شد و تقریباً 21 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

علیرغم افزایش صعودی، DOGE همچنان از بالاترین رکورد خود یعنی 0.73 دلار در ماه مه 2021 پایین آمده است. در آن زمان، این ارز دیجیتال به تعداد انگشت شماری از سهام میم دیگر مانند GameStop (GME) و AMC Theaters (AMC) در یکی از موارد دیگر پیوست.

داستان های عجیب و غریب گاو نر در تاریخ مالی محتمل‌ترین دلیل افزایش اخیر Dogecoin است که روابط نزدیک این پروژه با ایلان ماسک باعث تأثیر قوی او بر قیمت DOGE است.مطابق بایگانی SEC، ماسک در روز دوشنبه 9.2 درصد از سهام شرکت رسانه های اجتماعی را خریداری کرد. این پرونده نشان داد که رئیس تلسا 73,486,938 سهام TWTR را به قیمت 39.31 دلار خریداری کرده است که مجموعاً بیش از 2.8 میلیارد دلار است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی