|

سیگنالی کارآمد!

خبری مهم از تیم شیبااینوبرای دارندگان!!

SHIBAINU

چرا قیمت Shiba Inu بالاتر می رود تیم شیبااینو چه حرکتی زدند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قیمت شیبا اینو با کاهش عرضه در گردش Dogecoin-killer روند صعودی را آغاز کرد. تیم شیبااینو حدود 179 میلیون توکن SHIB را یک شبه سوزاند و آنها را از عرضه و گردش خارج کرند. قیمت Shiba Inu به طور مکرر در حال افزایش است و دلیل این افزایش این است که نجمن Shiba Inu به طور مداوم توکن‌های SHIB را سوزانده و آنها را برای همیشه از عرضه خارج کرده اند و به طور معمول، SHIB که سوزانده می شود و به کیف پول های خاموش فرستاده، که باعث می شود عرضه در گردش Dogecoin-killer را کاهش یابد.

از آنجایی که عرضه در گردش کاهش و ازطرفی خرید ثابت یا افزایش می یابد، باعث می شود ارزش SHIB با خرید  سرمایه گذاران افزایش یابد. جامعه شیبا اینو مشتاق کاهش عرضه از طریق اجرای بیشتر سوختگی است. سرمایه‌گذاران و کسب‌وکارهای منفرد SHIB را در مقادیر ثابت سوزاندند تا به افزایش قیمت در شیبا اینو دامن بزنند. در 24 ساعت گذشته 179387035 توکن SHIB در آتش سوخت.

از زمان سوختن، قیمت شیبا اینو روند صعودی مختصری را آغاز کرد و جهش قیمتی  همراه شد. چندین کسب‌وکار برجسته شیبا اینو را به‌عنوان یک روش پرداخت پذیرش کرده و اعلام کرده‌اند که به زودی از شیبا برای خدمات خود استفاده خواهند کرد.و خودپرداز NOWPayments، یک دستگاه پرداخت کریپتو می باشد که مشارکت فعال بازرگانان در رایت از طریق یک ویژگی خاص تأیید کرده است.

مقدار ثابتی از توکن‌های SHIB می‌تواند در هر تراکنش سوزانده شود، که کاهش عرضه در گردش Dogecoin-Killer را ساده‌تر می‌کند. تحلیلگران روند قیمت شیبا اینو را ارزیابی کرده و سودهای بزرگی را در میم کوین پیش بینی کرده اند. نمودار قیمت شیبا اینو یک الگوی صعودی را نشان می‌دهد که به‌عنوان پرطرفدارترین الگو در نظر گرفته می‌شود، زیرا نتیجه مثبتی دارد. بنابراین، قیمت Shiba Inu در یک سناریوی ایده آل با توجه به راه اندازی اولیه می تواند 40٪ افزایش یابد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها