|

جنجالی جدید!

دوج کوین و همراهانش گل کاشتند؛اما چه گلی؟

DOGCOIN

دوج کوین DOGE جز چه چیزی در ایالات متحده شناخته شده و پس از آن بیت کوین و SHIB در چه موقعیتی هستند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مطالعه اخیر تأیید کرده است که ارزهای رمزپایه میم هنوز هم بسیار محبوب هستند، و داده ها نشان می‌دهد که آنها در ایالات متحده در میان دارایی‌های دیجیتالی جز پرجستجوترین ها هستند، بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های Google Trends که توسط کارشناسان رمزارز در Coin Insider انجام شده است،توکن میم Dogecoin (DOGE) بیشترین جستجو را در 23 ایالت از جمله ایلینویز، هاوایی، نیوجرسی و فلوریدا دارد. در همین حال، ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) در رتبه چهارم قرار دارد، زیرا کاربران در هفت ایالت از جمله نیویورک، تگزاس، کالیفرنیا و نوادا بیشترین جستجو را از آن داشتند.

و بیت کوین (BTC)، بزرگترین ارز رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار، دومین ارز رمزنگاری شده پر جستجو شده در این لیست می باشد،کاربران در ده ایالت از گوگل کمک می گیرند تا بتوانند در دنیای ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنند. و این ۳ توکن جز پرجستجوترین شاخص‌های سرمایه گذاری در دنیای رمز ارزها می باشند.

دوج کوین DOGE پرجستجوترین ارز رمزنگاری شده در ایالات متحده شناخته شده و پس از آن بیت کوین و SHIB رتبه 4 را به خود اختصاص داده است.

 

با این حال، بیت‌کوین و اتریوم در حال حاضر در رتبه‌های بالاتر از DOGE و SHIB قرار دارند، که نشان می‌دهد علاقه به چنین دارایی‌های دیجیتالی همچنان بسیار بالاست. علاوه بر این، ارزش بیت کوین و اتریوم نیز بسیار قوی است و در زمان انتشار به ترتیب با 46665 دلار و 3523 دلار در حال معامله بودند.

WhatsApp Image 2022-04-05 at 18.38.24

در حال حاضر، قیمت Dogecoin  حدود 0.15 دلار که حدود 5.14 درصد در 24 ساعت و 3.34 درصد در طول هفته افزایش یافته است، زیرا حامی اصلی آن ایلان ماسک اخیراً به بزرگترین سهامدار توییتر تبدیل شده و تاثیر بسزایی در قیمت این میم کوین داشته است. طبق داده‌های CoinMarketCap، SHIB اکنون به 0.00002665 دلار رسیده است که در 24 ساعت گذشته 0.61 درصد رشد داشته و نسبت به هفت روز قبل 3.36 درصد کاهش داشته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی