|

واقعا ترمز بیت کوین بریده شده؟

bitcoin

شما چقدر از شاخص‌های این‌چنینی برای حدس روند بازار استفاده می کنید؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یک کمپانی بزرگ سوخت در استرالیا به نام OTR در نظر دارد تا به بزرگ‌ترین کمپانی در این کشور تبدیل شود که بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد. با همکاری ایجادشده بین کریپتو دات‌کام و پایگاه‌های زنجیره‌ای OTR، رانندگان استرالیای جنوبی به‌زودی می‌توانند هزینه سوخت خود را با استفاده از ارزهای دیجیتال پرداخت کنند.

بر این اساس، اپراتورهای ۱۷۰ پایگاه سوخت از ماه جولای شروع به پذیرش بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال خواهند کرد. علاوه بر سوخت، دیگر محصولات قابل‌فروش همچون غذا و نوشیدنی نیز از این روش قابل خریداری هستند. کارل موهان نیز در این زمینه گفته است که استرالیا می‌تواند نقش چشمگیری در تسریع پذیرش بیت‌کوین ایفا کند.

بررسی جریان خالص بیت کوین در صرافی همان‌طور که پیش‌تر نیز در خبرها به این موضوع اشاره شد، بررسی نمودار پیش‌رو و تغییرات ۳۰ روزه موجودی صرافی‌ها نشان می‌دهد حجم خروجی بیت‌کوین از صرافی‌ها به ۹۶.۲ هزار بیت‌کوین در ماه رسیده است. نکته جالب توجه اینکه خروج بیت‌کوین از صرافی‌ها با حجم مشابه، تنها چندبار در تاریخ آن مشاهده شده که بیشترین آن بعد از ریزش قیمت در مارس ۲۰۲۰ بوده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 


 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی