|

سیگنالی کارآمد!

حماسه ای خارق العاده ازبیت کوین!!

بیت کوین

برخی از شاخص‌های آن‌چین نشان‌دهنده آغاز روندی در بیت‌کوین هستند..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با رسیدن بیت‌کوین به سطح ۴۴ هزار دلاری بسیاری از معامله‌گران امیدوار بودند که این سطح شکسته شده و بیت‌کوین به‌سرعت خود را به محدوده ۵۰ هزار دلار برساند.

اما با نگاه به داده‌های آن‌چین، به نظر می‌رسد که حرکت به سمت ۴۴ هزار دلار توسط تقاضای لحظه‌ای و معاملات فیوچرز انجام‌ شده است؛ این در حالی است که حرکات صعودی پایدار در بیت‌کوین همواره توسط تقاضای پایدار و بازار اسپات هدایت‌ شده‌اند.

و با بررسی اندیکاتور Vortex در بازه ۳ هفته‌ای و مقایسه آن با نمودار قیمتی بیت‌کوین می‌توان این موضوع را دریافت که معمولا ایجاد کراس در این اندیکاتور باعث آغاز روندی صعودی در بیت‌کوین شده است.

با مقایسه این دو شاخص با نمودار عرضه فعال که بیش از یک سال از فعالیت آن‌ها می‌گذرد، می‌توان دید که معمولا این اتفاق با رسیدن این نمودار به محدود ۶۰ درصد اتفاق افتاده است.

شاخص Dormancy Flow نیز از محدوده سبزرنگ خود خارج‌شده که می‌تواند سیگنال مهمی برای بازار باشد.

در حال حاضر برخی از شاخص‌های آن‌چین نشان‌دهنده آغاز روندی در بیت‌کوین هستند، اما برخی اقدامات و نمودارها مانند آدرس نهنگ‌ها و تقاضا و قدرت خریداران برخلاف دیگر شاخص‌ها عمل کرده و مانع از افزایش قیمت بیت‌کوین شده‌اند.

از طرفی شاخص گفت‌وگو درباره بیت‌کوین در شبکه‌های اجتماعی نسبت به سایر آلت‌کوین‌ها به کمترین سطح در یک‌ساله اخیر رسیده است. دلیل این اتفاق این است که آلت‌کوین‌هایی مانند کاردانو و سایر دارایی‌های برتر بیشتر موردتوجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته‌اند؛ این در حالی است که تمرکز بر بیت‌کوین می‌تواند منجر به وقوع یک‌روند صعودی در بلندمدت شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

مترجم: نیلوفر صدیق ملک کلائی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها