|

چند دستاورد جذاب دوج کوین!

دوج کوین آماده عقب نشینی یا نبرد؟؟

Dogecoin

اسلینگ‌تی‌وی، شبکه استریم مستقر در ایالات متحده با مالکیت، اعلام کرده است که از طریق

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اسلینگ‌تی‌وی، شبکه استریم مستقر در ایالات متحده با مالکیت، اعلام کرده است که از طریق بیت‌پی ارز دیجیتال را هم به‌عنوان یک روش پرداخت می‌پذیرد.مشترکین اسلینگ‌تی‌وی اکنون می‌توانند با استفاده از ارزهای رمزپایه مانند دوج‌کوین و از طریق BitPay هزینه اشتراک خود را پرداخت کنند.

این بدان معناست که ۲.۵ میلیون مشترک Sling TV اکنون می‌توانند از ارزهای مورد پشتیبانی بیت‌پی مانند Dogecoin، Litecoin، Shiba Inu، Bitcoin، Bitcoin Cash، Ethereum و Wrapped Bitcoin برای پرداخت استفاده کنند.از طرفی ایلان ماسک اعلام کرده است که کمپانی تسلا پرداخت با دوج‌کوین را در پایگاه سوپرشارژ خود به‌عنوان یکی از روش‌های پرداخت راه‌اندازی کرده است. بر همین اساس پرداخت با دوج‌کوین به‌طور رسمی در سوپر شارژر سانتا مونیکا اجرایی شده و اولین سوپرشارژ در شبکه تسلا است که روش پرداخت با ارز دیجیتال را به مشتریان ارائه می‌کند.

ماسک مدت‌هاست که به ارائه دوج به‌عنوان روش پرداخت در بخش‌های مختلف کمپانی تسلا اشاره کرده است. تسلا در حال حاضر دوج را در فروشگاه آنلاین خود می‌پذیرد و خبرهایی هم از پذیرش ارز دیجیتال برای خرید خودرو از این کمپانی به گوش رسیده که فعلا تایید یا تکذیب نشده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی