|

زمین های متاورسی شیبا!

خبری خفن بر ای دارندگان شیبااینو!!

SHIBAINU

توسعه دهنده SHIB سازمان دیسکورد گفته است که پروژه‌های آتی Shiba Inu مانند متاورس Shiba از طریق توکن‌ها خارج از اکوسیستم شیبا تامین می‌شوند؟؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-اریک ام، توسعه دهنده SHIB سازمان دیسکورد گفته است که پروژه‌های آتی Shiba Inu مانند متاورس Shiba از طریق توکن‌ها خارج از اکوسیستم شیبا تامین می‌شوند. اریک، معروف به پنی، توضیح داد که استفاده از ابزارهایی مانند SHIB، BONE یا LEASH برای هزینه‌ها تنها به جنبه‌های اقتصادی اکوسیستم آسیب می‌زند.

برای هزینه ها از SHIB استفاده نمیشود

اریک ام نظریه هایی درمورد متاورس Shiba Inu، داده بیان کرده است که این سیستم درحال گسترش و توسعه می باشد گفت که جزئیات بیشتر درباره فروش زمین‌های متاورس - که اولویت را به دارندگان LEASH می‌دهد - می‌تواند در 22 فوریه در ShibGuru AMA رو نمایی شود. با این حال، توسعه‌دهنده Shiba گفت که زمین متاورس با LEASH خریداری نمی‌شود به همین دلیل هزینه آن نیز برای SHIB یا BONE نخواهد بود. مالکان احتمالی از ETH برای خرید زمین استفاده خواهند کرد.

گفت: «پروژه‌ها دیگر با توکن‌های اکوسیستم تأمین مالی نمی‌شوند»، و پیشنهاد می‌کند که پروژه‌های جدید به پرداخت‌های ETH نیز نیاز دارند. او افزود: «تامین مالی یک پروژه با توکن های اکوسیستم ما یک آشفتگی است. ما نمی توانیم آنها را بدون ریختن سیستم خود نقد کنیم.

بنابراین اگر هدف تأمین مالی یک پروژه باشد، نمی‌توانیم برای معاملات شخصی خود از آن استفاده کنیم.»به گفته این خالق متاورس می تواند میلیون ها ارزش داشته باشد. او حتی قیمت 15 تا 30 میلیون دلار را به عنوان هزینه احتمالی کنار گذاشت. 

وقتی یکی از کاربران گفت که پرداخت هزینه ها با SHIB باعث افزایش قیمت می شود، اریک تکذیب کرد. وی به خسارات احتمالی این امر اشاره کرد. "آیا می خواهید 20 میلیون دلار SHIB/LEASH/BONE را بریزیم؟بنابراین تصور کنید که ما میلیون ها توکن خود را تخلیه می کنیم. ایده بد در بعد اقتصادی.» در عوض، اریک گفت که "هنگامی که متاورژن زنده شد، توکن های اکوسیستم ما مورد استفاده قرار خواهند گرفت"، و این نشان می دهد که ابزاری برای امثال SHIB در فراجهان شیبا وجود خواهد داشت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی