|

تحلیلی تکنیکال!

نموداری کارامد از اتریوم!

ethereum

آیا در درک مفهوم لایه ۱ و ۲ احساس سردرگمی می‌کردید؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-اتریوم در نظر دارد تا ازاین‌پس برای صحبت در مورد مراحل مختلف توسعه اتریوم از عبارت‌های لایه ۱ و لایه ۲ استفاده نکند و در عوض استفاده از لایه اجرا و لایه اجماع مناسب می‌داند.

ethereum

نمودار بالا میزان موجودی آدرس وال‌ها در داخل و خارج صرافی‌ها را نشان می‌دهد. خط زرد ۱۰ آدرس اتریومی با بیشترین موجودی اتریوم در صرافی‌ها، خط قرمز ۱۰ آدرس اتریومی با بیشترین موجودی خارج از صرافی و خط صورتی نسبت این دو را نشان می‌دهد.

همان‌طور که مشخص است، موجودی آدرس وال‌ها از زمان ریزش در صرافی‌ها در حال کاهش و در خارج از صرافی‌ها در حال افزایش است. به نظر می‌آید که وال‌ها در افت قیمت شروع به تجمیع کرده‌اند و در حال خارج کردن دارایی‌های خود از صرافی‌ها هستند.

لایه ۱ اتریوم به استفاده از مکانیسم اثبات کار اشاره دارد و از این به بعد با نام لایه اجرا شناخته می‌شود و از طرف دیگر لایه ۲ که به مکانیسم اثبات سهام اشاره دارد، لایه اجماع در نظر گرفته شده است. دلیل این تغییر اسم جلوگیری از سردرگمی کاربرانی است که فکر می‌کنند لایه ۱ پیش از لایه ۲ آمده و به‌نوعی ترتیب ورودشان به بازار شماره‌گذاری شده است.

برخی دیگر از کاربران فکر می‌کنند با نهایی‌سازی لایه ۲، لایه ۱ دیگر کاربردی نخواهد بود و این درحالی است که هر دو این لایه‌ها بخش‌های مهمی از اتریوم را تشکیل می‌دهند. در واقع مجموع لایه ۱ و لایه ۲ اتریوم را می‌سازد. همچنین گاهی عمدا از عبارت لایه ۲ استفاده می‌شود تا کاربران را فریب داده و آن‌ها را به تعویض اتریوم با توکن جعلی اتریوم ۲ سوق دهند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی