|

توکن سوزی عجیب غریب!

وعده ای متحیرتا60 روز دیگر برای شیبا!

SHIBAINU

در توییتی به تازگی اعلام شده است که در ۶۰ روز آینده شیبا زیر ورو خواهد شد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز-اولین شرکت ضبط موسیقی پذیرش رمزارزها استیون کوپر، مالک Bigger Entertainment بیگر اینترتینمنت برای فروش محصولات خود مانند آلبوم موسیقی و توکن‌های غیرمثلی (NFT)، توکن شیبا اینو را می‌پذیرد. در توییتی به تازگی اعلام کرده است که در ۶۰ روز آینده نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو‌های خود را  ۲ برابر افزایش خواهد داد.

شیبا در یک جشن به اسم“burn parties”که یک روز بعد از کریسمس، در 26 دسامبر برگزار خواهد شد رالی توکن سوزی خود را شروع خواهد کرد. همچنین کوپر بیان کرد که آن‌ها برای سوزاندن توکن ها دنبال شیوه های جدیدی میباشند،نیز بیان کرد که تازه اول راه هستند. همچنین کوپر گفت اگر7500 نفر از دارندگان حدود 5دلار برای خرید بلیط این پارتی پرداخت کنند تیم شیبا اینو در ۱۳ دسامبر حدود یک میلیارد دلار توکن می سوزانند.که اکنون مبلغ جذب شده 13 درصد از کل مبلغ میباشد.

همچنین کوپر در توییترخود اعلام کرد که تیمش از اول ماه دسامبر تا الان حدود7 میلیون شیبا سوزانده اند. با توجه به داده های ethersca، حدود 7,039,297 واحد توکن شیبا به آدرس خالی 0xdead 0000000000000000 42069420694206942069 ارسال شده است.

و امروز حدود دو میلیون شیبا SHIB در این آدرس سوزانده شده است زمانی که توکن ها می سوزند گردش های مربوط به حساب متوقف می شود. و کمکی به افزایش قیمت می کند.با توجه به سوزاندن 2 میلیارد شیبا در ماه نوامبر  توسط تیم شیبا این توکن همچنان در محدوده 0.000032 دلار در حال معامله می باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • وحید ارسالی در

    فعلا که بکوب پایین میاد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها