|

همکاری با نیوگ!

شایعه شیبا اینو به واقعیت پیوست؟

SHIBAINU

پلتفرم خرده‌فروش الکترونیک نیوگ، شایعه بعد از توئیت را تأیید کرده است که با Shiba Inu، دومین میم کوین بزرگ وارد مشارکت شده است؟

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز-پلتفرم خرده‌فروش الکترونیک نیوگ، شایعه بعد از توئیت را تأیید کرده است که با Shiba Inu، دومین میم کوین بزرگ وارد مشارکت شده است، و این نشان می‌دهد توییت که همراه با تخم مرغ پست شده بود بیانگر همکاری با همین پلتفرم بوده است!

این توییت عجیب در حساب رسمی توییتر ارز دیجیتال توسط مدیر پروژه Shytoshi Kusama منتشر شده است. همانطور که در اخبار قبلی گفتیم جامعه شیبا اینو در توییتر خود ایموجی تخم مرغ را همراه با هشتگ #friendshib توییت کردند.شایعات در مورد افزودن Shiba Inu به لیست گزینه‌های پرداخت ارز دیجیتال موجود توسط Newegg، هفته گذشته پس از اینکه شرکت واقع در در شهر صنعت، دو اکانت بزرگ Shiba Inu را در توییتر خود تگ کرد و درخواست پیام مستقیم کرد، آغاز شد.

این خرده فروش اینترنتی کهنه کار بیت کوین راهم  در سال 2014 به کاربران خود معرفی کرد. سپس در ماه آوریل، Dogecoin، که یکی از اصلی ترین میم کوین ها می باشد را هم اضافه کرد. به طور کلی، Newegg اکنون از 11 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. مشخص نیست چه زمانی Shiba Inu را جزء لیست پرداختی های خود اضافه می کند ولی اعلام کرده است که قرار است این کار را انجام دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی