|

ایلان ماسک چه رمزارزهایی دارد؟

ناگفته هایی از ایلان ماسک

arzdigital

ایلان ماسک برای مدتی با توئیت‌های عجیب و غریب به چهره‌ای شاخص در فضای رمزارزها تبدیل شد. اما ایلان ماسک واقعا چه ارزهایی دارد؟

لینک کوتاه کپی شد
2
دو شرکت بزرگ ایلان ماسک در زمینه ارسال ماهواره به فضا و خودروهای الکتریکی فعالیت می‌کنند و شرکت تسلا هم در مقاطعی یکی از بزرگترین حامیان بیت‌کوین بود.
ایلان ماسک چه سکه‌های نگهداری می‌کند؟

به گزارش شایانیوز ونقل از تجارت نیوز ایلان ماسک بارها گفته که شیبا اینو ندارد. آخرین بار در توئیتر خود اعلام کرد که هیچ شیبایی نگهداری نمی‌کند.شیبا اینو خارج از دنیای رمزارزها یک نژاد سگ است که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردش الهام بخش تیم توسعه‌دهنده دوج‌کوین بوده است.توئیت ایلان ماسک مبنی بر اینکه ارز دیجیتال شیبا ندارد باعث ریزش ۲۰ درصدی این ارز شد.

تاریخ آشفته ماسک در دنیای رمزارزها
با رسیدن ارزش سهام کمپانی تسلا به یک هزار میلیارد تومان ایلان ماسک به ثروتمندترین فرد دنیا تبدیل شد و او با ۶۰ میلیون دنبال‌کننده در توئیتر به یکی از تاثیرگذارترین شخصیت‌ها در دنیای رمزارزها تبدیل شده است.
ایلان ماسک در سال ۲۰۱۴ علاقه خود به بیت‌کوین ابراز کرد و گفت احتمالا چیز خوبی است اما شایعات مبنی بر اینکه ممکن است او ساتوشی ناگاموتو باشد را رد کرد.
ماسک در یک برنامه اعلام کرد اولین بار یکی از دوستانش مقداری بیت‌کوین برای او فرستاد تا او را از این فناوری آگاه کند.در سال ۲۰۱۹ او فضای رمزارزها را جدی‌تر گرفت و با توجه به تجربه پی‌پال او همیشه به تکامل سیستم‌های پرداخت علاقه‌مند بود.ماسک عقیده دارد تمرکززدایی ارزهای دیجیتال هدفی بود که او مدتی در پی‌پال دنبال می‌کرد و این بازار آینده مالی دنیا خواهد بود.الهام بخش تیم توسعه‌دهنده دوج‌کوین بوده است.توئیت ایلان ماسک مبنی بر اینکه ارز دیجیتال شیبا ندارد باعث ریزش ۲۰ درصدی این ارز شد.

رابطه عاشقانه ایلان ماسک و دوج‌کوین

در سال ۲۰۱۹ ایلان ماسک برای شوخی عکسی از یک سگ شیبا اینو در حال سیگار کشیدن منتشر کرد و از آن زمان به بعد گاهی اوقات با قصد رشد دادن دوج‌کوین و گاهی برای بیان دیدگاه در رابطه با دوج‌کوین توئیت‌هایی را منتشر کرد که باعث شد دوج‌کوین رشد خوبی داشته باشد.توئیت‌های ماسک در رابطه با دوج‌کوین انقدر زیاد شد که جامعه این ارز دیجیتال به او لقب پدر دوج‌کوین را داد.او چندین بار به صورت عمومی اعلام کرد که صاحب ارز دیجیتال دوج‌ است چون دوج‌کوین مردمی رفتار می‌کند.

ایلان ماسک و بیت‌کوین

ایلان ماسک در یک کنفرانس با کتی‌وود و جک دروسی تاکید کرد که بیت‌کوین و اتریوم هم دارد. بعد از این اعلام قیمت اتریوم بیش از ۱۰ درصد رشد کرد.او در کنفرانس Bword اعلام کرد که نه تنها تسلا بلکه شرکت اسپیس ایکس هم ذخایر بیت‌کوین دارند.

حتی در مقاطعی حرف‌ها و توئیت‌های ایلان ماسک به بازار رمزارزها جهت داد و بیت‌کوین زمانی که تسلا دیگر بیت‌کوین را نپذیرفت این ارز از سقف تاریخی خود ریزش کرد.تسلا یکی از حامیان فعالیت زیست محیطی است و بعد از مدتی مصرف زیاد سوخت فسیلی برای استخراج بیت‌کوین باعث شد تا تسلا دیگر بیت‌کوین را به عنوان ارز پرداخت نپذیرد.اقدام تسلا در حذف پرداخت‌های بیت‌کوین باعث جنجال در بازار رمزارزها شد و بسیاری از افراد گفتند ایلان ماسک اصلا بیت‌کوین را نمی‌شناسد.اخیر چندین منبع از استفاده ماینرها از انرژی سبز خبر دادند و شاید این موضوع قدم اول در پذیرش دوباره بیت‌کوین باشد.ایلان ماسک سرمایه‌گذار بلندمدت در بازار رمزارزها است و گفته فعلا قصد فروش رمزارز ندارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها