|

تحلیل سیگنال دوخطی بیت کوین!

شکوفایی یهویی بیت کوین؛بررسی سیگنالی عجیب!

bitcoin

بررسی سیگنالی دوخطی از بیت کوین؟شاخص نسبی نشان دهنده چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-تحلیلگری می گوید یکی از ساده ترین شاخص های اقدام قیمت، شاخص قدرت نسبی یا RSI است که می تواند به افزایش قیمت بیت کوین کمک کند و روند صعودی را پیش بینی کرده است.یک معامله گر و تحلیلگر ناشناس با نام مستعار TechDev_52 در توییتر نظریه ای بیان کرده است که تنها یک شاخص می تواند به طور ایمن نشان دهد که قیمت بیت کوین (BTC) در کدام محدوده اوج و یا نزول میکند؟دو خط ساده در نمودار نشان دهنده قیمت تا 10 سال است!

 این تحلیلگر در توییتر آمده است تا پیش بینی خود را در مورد تاثیر شاخص قدرت نسبی (RSI) برقیمت بیت‌کوین (BTC) به اشتراک بگذارد.بیان کرد دو خط ساده تمام چیزی است که به شما برای ارتباط با بازار و پیش بینی نقاط اوج و پایین بیت کوین کمک می کند. در نمودار، از پویایی قیمت بیت کوین در بازه زمانی 14 روزه نمایش داده شده است. دو خط نزولی به نمودار RSI اضافه شده اند. یکی در «منطقه خرید»، یکی در «منطقه فروش».

بر اساس دیدگاه این تحلیلگر، زمانی که خط RSI به مرز بالایی "کانال" دست یابد، قیمت بیت کوین (BTC) به اوج می رسد. در غیر این صورت،رسیدن به زیر خط شاخص نسبی به معنای روند نزولی است. در عین حال، در این نمودار، قیمت بیت کوین به  نقطه اوج خود دست نمی یابد. ولی با شواهد موجود در بازار بیان می‌شود که بیت کوین تا پایان سال و در سال جدید به خط بالای شاخص نسبی دست خواهد یافت.طبق این نظریه، قیمت بیت کوین (BTC) به دنبال اوج خود درمناطق 140000 تا 160000 دلاری در اوایل سه ماهه سال 2022 خواهدبود، در زمان انتشار، این خبر خط RSI به70 رسیده  و به منطقه "خرید متوسط" نزدیک تر می شود.

شاخص حرکتی است که، میزان تغییرات قیمت را بر حسب "قدرت" نشان می دهد و توسط گاوها یا خرس ها اندازه گیری می شود. در ماه های گذشته شاهد یکی از چشمگیرترین تغییرات روند بیت کوین (BTC) بودیم که در عرض سه هفته، این شاخص از 24 به 84 ("طمع افراطی") افزایش یافت و به بالاترین سطح هفت ماهه رسید‌. و با توجه به این نظریه بیت کوین می تواند به کمک شاخص به اوج خود برگردد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها